یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: یکی از سیاست‌های دولت پاکستان تقویت این روابط با ایران و گسترش هر چه بیشتر آن است که حداکثر تلاش خود را در این زمینه خواهم کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت محیط‌زیست از دیدگاه اسلام، حفاظت از طبیعت را امری دینی و رفتاری مؤمنانه دانست.

خبرگزاری دانا

منسوج زربفت مضجع شریف رضوی با قدمت 400 سال در صد و بیست و هفتمین برنامه سه‌شنبه‌های علمی فرهنگی آستان قدس رضوی رونمایی و معرفی شد.

خبرگزاری دانا

با اعلام فدراسیون بوکس، تعداد سهمیه اختصاص یافته به استان‌ها و برنامه مسابقات قهرمانی کشور جوانان کشور اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه پنج جلدی داستان‌های بی‌دانه با زیر شاخه نام‌های «دیوی که آدم شد»، «فرار فضایی»، «کلاه نو»، «آواز سوزن» و «آخرین ماهی»، از آثار محمد میرکیانی توسط کتاب‌های مهتاب، در انتشارات به نشر منتشر شد. داستان‌های بی‌دانه در برگیرنده 50 داستان بسیار کوتاه در پنج جلد بوده که در هر جلد 10 داستان بسیار کوتاه یا به قول نویسنده، بچه داستان به چاپ رسیده است. نویسنده...

خبرگزاری مهر

مجموعه داستان‌های بی‌دانه به قلم محمد میرکیانی، توسط انتشارات به نشر منتشر شد.

خبرگزاری دانا

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلحبا بیان اینکه شهید سلیمانی محور مقاومت را تقویت کرد، گفت: ایشان توانست تروریست‌ها را به نابودی بکشاند و توطئه ابرقدرت‌ها، در ایجاد این تروریست‌ها، افشاء کند و آن‌ها را شکست دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در جشنواره تحول و تعالی سرمایه انسانی نیرو‌های مسلح جایزه سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی که در تالار اندیشه این دانشگاه برگزار شد، به استناد جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سرمایه انسانی جزء بزرگترین فرصت‌های کشور ماست که بحمدالله کشور ما دارای منابع عظیم جوانان مؤمن، متعهد، باهوش،...

خبرگزاری مهر

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: محرک بنیادین خلق ارزش‌ها در سازمان‌های نیروهای مسلح، منابع انسانی هستند.

خبرگزاری دانا

محمدمحمدزاده گفت: استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و شرکت آستان قدس رضوی با یکدیگر تفاهم نامه ای امضا کرده اند مبنی بر اینکه شرکت آستان قدس رضوی نهاده های مورد نیاز واحدهای مرغداری این سه استان را تامین و این واحدها ماهانه 15 میلیون تومان قطعه جوجه ریزی را انجام دهند.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک اقتصاددان فسادهای بزرگ در بازار مسکن را تحلیل می کند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از برگزاری دومین مجمع عمومی و فوق العاده اتحادیه در مشهد مقدس خبر داد.

خبرگزاری دانا

تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم بهره‌گیری از تولیدات رسانه‌ای و هنری برای تعمیق معرفت دینی در جامعه تأکید کرد.