یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه عصر ایران

امروز برخی به دنبال تطهیر رژیم جنایتکار ستمشاهی هستند، نباید اجازه داد برخی قلم‌فرسایی‌ها موجب فراموشی این جنایت‌ها شود.

وب‌گاه الف

دبیرکل کانون دانشگاهیان با بیان اینکه مردم توانستند صفا، صمیمیت و اخلاص رئیسی را حس کنند، گفت: نکاتی که رئیسی به مردم گفت، مطالبه آن‌ها بود؛ چراکه 8 سال مشکلات و ضعف‌ها را تحمل کرده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: حسینی مردم حتی در زمان تولیت آستان قدس رضوی و ریاست قوه قضائیه نیز به رئیسی گرایش پیدا کرده بودند، البته یک سری تبلیغات منفی هم علیه رئیسی وجود داشت اما با این حال، مردم باور نکردند و رأی گسترده‌ای در انتخابات 1400 به او دادند.

وب‌گاه تابناک

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم توانستند صفا، صمیمیت و اخلاص رئیسی را حس کنند گفت: نکاتی که رئیسی به مردم گفت، مطالبه آن‌ها بود؛ چراکه 8 سال مشکلات و ضعف‌ها را تحمل کرده بودند.

خبرگزاری مهر

دبیرکل کانون دانشگاهیان با بیان اینکه مردم توانستند صفا، صمیمیت و اخلاص رئیسی را حس کنند، گفت: نکاتی که رئیسی به مردم گفت، مطالبه آن‌ها بود؛ چراکه 8 سال مشکلات و ضعف‌ها را تحمل کرده بودند.

وب‌گاه 55 آنلاین

عکس تلخی که حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه‌ها که اخیرا بر اثر تصادف همسر و فرزندش را از دست داد در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عرشه آنلاین نوشت: پس از استعفای وزیر کار و تعاون حالا در فضای مجازی و گفت وگوهای رسمی و غیر رسمی در پارلمان و رسانه ها بحث تغییر وزیران اقتصاد و صمت مطرح شده است. آیا تغییرات دولت رئیسی آغاز شده است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از استعفای وزیر کار و تعاون حالا در فضای مجازی و گفت وگوهای رسمی و غیر رسمی در پارلمان و رسانه ها بحث تغییر وزیران اقتصاد و صمت مطرح شده است. آیا تغییرات دولت رئیسی آغاز شده است؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هشتمین جام آسیایی تیم والیبال پیکان به بارگاه مقدس امام هشتم (ع) تقدیم شد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه پیکان هشتمین جام قهرمانی آسیا را به بارگاه امام رضا (ع) تقدیم کرد.

خبرگزاری مهر

خانه فرهنگ ایران در برلین در راستای گفت‌وگوی بین ادیان وبینار «صلح و هم‌سرنوشتی در ادیان ابراهیمی» را با مشارکت دانشگاه تهران و مرکز پژوهش‌های آستان قدس رضوی برگزار می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

غلام‌رضا منتظمی می‌گوید: نادر طالب‌زاده شاید از دولت قبل انتظاری نداشت، اما این‌که در دولت رئیسی نیز، که یکپارچه و انقلابی است، قدم محکمی برای مبارزه با اسرائیل در جبهه‌ی غرب برداشته نشد، دل‌خور بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع) گفت: 3 هزار خادمیار رسانه ای در کشور ساماندهی شده اند که 650 نفر از این خادمیاران در استان تهران در حوزه رسانه خدمت می کنند.

خبرگزاری مهر

حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی خاطره‌ای از رهبر انقلاب نقل می کند که منجر به جلوگیری از قطع یک درخت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «بلاول بوتو زرداری» امروز در بدو ورود به مشهد در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد که با استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی همراه بود، از میزبانی ویژه ایران در نخستین دیدارش با مقامات این کشور قدردانی کرد. وزیر امور خارجه پاکستان افزود: دیروز ملاقات ویژه‌ای با رئیس‌جمهور ایران داشتم که این نخستین دیدار من با یکی از مقامات...