دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - پیشکسوت فوتبال ایران و خراسان گفت: آنهایی که فوتبالی نیستند و وارد فوتبال می‌شوند، بدانند صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بسیار لرزان است.

خبرگزاری ایسنا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه‌ریزی‌ها و مطالعاتی برای ایام نوروز 1401 تحت عنوان مدیریت ترافیک هسته مرکزی شهر انجام شده که به تصویب شورای هماهنگی ترافیک استان رسیده است.

خبرگزاری ایسنا

یکی از پژوهشگران پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی گفت: ارگان‌های متولی حوزه گردشگری در مشهد سیاست‌ها و برنامه‌های خاص خود را دارد که تنها با هماهنگی با یکدیگر می‌تواند بستر یک زیارت مناسب برای زائران را فراهم کند.

خبرگزاری دانا

علی احسانی مقدم گفت: با توجه به وجود اسناد و نسخه های با ارزش تاریخی قابل توجهی از منطقه خراسان جنوبی راه اندازی مرکز اسناد و کتابخانه ملی در این منطقه ضروری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، نرخ فقر در دهه 90 از رقم 18درصد به 29درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

«بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط» پس از وقفه یک ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا با حضور خانه کتاب و ادبیات ایران افتتاح شد.

خبرگزاری ایسنا

بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب «مسقط» پس از وقفه یک‌ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا با حضور ایران افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط شب گذشته (پنجم اسفند) با حضور خانه کتاب و ادبیات ایران افتتاح شد و تا چهاردهم اسفند میزبان علاقه‌مندان به کتاب خواهد بود. آیین افتتاحیه این رویداد به دلیل لزوم پایبندی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با حضور «ذی یزن بن هیثم آل سعید» ولیعهد سلطنت عمان، جمعی از سفرا و میهمانان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط پس از وقفه‌ای یک ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، با حضور خانه کتاب و ادبیات ایران افتتاح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استادحوزه و دانشگاه و امام جماعت مسجد حصار بوعلی شمیران براثر کهولت سن در بیمارستان مسیح دانشوری چشم از جهان فروبست.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله سید محمدتقی حکیم استادحوزه و دانشگاه و امام جماعت مسجد حصار بوعلی شمیران براثر کهولت سن در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید محمدتقی حکیم استاد حوزه و دانشگاه و امام جماعت مسجد حصار بوعلی شمیران ساعاتی پیش براثر کهولت سن در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. آیت‌الله سید محمدتقی حکیم، در نهم آبان 1305 هجری شمسی در شوشتر به دنیا آمد. تحصیلات علوم شرعی را در اهواز از محضر شیخ میرزا محمدجعفر انصاری و آقا سید محمدتقی آل‌طیب، در نجف اشرف از محضر استادانی، چون حاج...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تربیت فرزندان در این دنیای پیچیده و پیشرفته اصلا کار راحتی نیست، دنیایی که هر روز یک اتفاق تازه در آن روی می‌دهد، باید برای تربیت کودکان، از آگاهان کمک گرفت و کتاب‌ها، داناترین راهنمایان هستند.