دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تربیت فرزندان در این دنیای پیچیده و پیشرفته اصلا کار راحتی نیست، دنیایی که هر روز یک اتفاق تازه در آن روی می‌دهد، باید برای تربیت کودکان، از آگاهان کمک گرفت و کتاب‌ها، داناترین راهنمایان هستند.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه شانزدهمین جشنواره شعر فجر به فارس گفت: در مسیر توسعه عدالت فرهنگی برنامه جامع فرهنگی کشور تدوین شده و در حال اجرا است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام معصومی گفت: امر به معروف سبب خواری منافقان، عاقبت به خیری، ایجاد امنیت اجتماعی، عدالت اجتماعی، رفاه عمومی و... است.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: کمبود پارکینگ در مشهد به ویژه در ایام عید نوروز و مناسبت‌های مذهبی یکی از معضلات مهم زائران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طرح آزاد‌سازی مادران زندانی جرائم مالی غیرعمد به همت آستان قدس رضوی راه‌اندازی شد. * اجرای طرح با همکاری ستاد دیه این طرح توسط بنیاد کرامت رضوی از سالروز میلاد حضرت زینب آغاز شده و تا سال روزی وفات آن حضرت تعداد 51 مادر زندانی نیازمند آزاد شدند. این طرح در اقصی نقاط کشور اجرا شد و با مشارکت ستاد دیه کشور، مادران نیازمند زندانی شناسایی و اولویت‌بندی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرمهدی حکیمی مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در نشست خبری تشریح عملکرد یک‌ساله و برنامه‌های پیش روی این مؤسسه که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در نگارخانه رضوان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آستان مقدس حضرت رضا (ع) از روزگاران آغازین خود با هنر در هم آمیخته است و نمونه‌های فاخری از هنر اسلامی همچون کاشی‌کاری‌ها و کتیبه‌نگاری‌ها را می‌توان...

خبرگزاری میزان

مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، با اشاره به اقدامات این موسسه طی سال جاری و برنامه‌های مدنظر برای سال آینده، ایجاد «مکتب هنر رضوی» را محور اصلی فعالیت‌های هنری این مؤسسه برشمرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمدمهدی اسماعیلی در پیامی به بزرگداشت محمود فرشچیان نوشت: استاد محمود فرشچیان از مفاخر ارزشمند، جریان‌ساز و تأثیرگذار هنر ایران اسلامی که آثار و نگاره‌های پرمعنا و ارجمندی را در تاریخ هنر ایران ماندگار کرده است.

خبرگزاری ایسنا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد توانمند سازی محلات کم برخوردار کشور از ثبت نام دفترچه بیمه سلامت در محلات کم برخوردار کشور خبرداد و گفت: در 55 محله کم برخوردار البرز به زودی ثبت نام برای داشتن دفترچه بیمه سلامت انجام می‌شود تا افراد به صورت رایگان از بیمه درمان برخوردار شوند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: تربیت نویسنده و داستان‌نویس یکی از ویژگی‌های بارز زنده‌یاد سعید تشکری بود.

خبرگزاری دانا

آستان قدس رضوی با اعزام زائران مناطق محروم به مشهد مقدس تاکنون توانسته است آرزوی بسیاری از مشتاقان زیارت امام رضا علیه السلام را محقق کند.

خبرگزاری مهر

سعیدی با بیان اینکه انتشارات آستان قدس رضوی خانه سعیدتشکری بوده و هست، گفت: انتشار کتاب‌های مشکور، جلد دوم غریب قریب و آبی‌ها بصورت یک مجلد در دستور کار است.