دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - برگزیدگان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) در آیین پایانی این رویداد فرهنگی در شوش معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

عبدالوهاب در جلسه نقد وبررسی «عروس یمن» نوشته زینب پاشاپور گفت: این کتاب نشان می دهد که محور مقاومت محدود به شیعیان نمانده و در حالی مستحکم می شود که مردم این کشورها به هم پیوند بخورند.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: خادمان بارگاه رضوی و سایر مسئولان توجه داشته باشند که در خدمت به زائران کوتاهی نداشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تاکنون حدود هزار باغ ایرانی شناسایی شده که بیش از 50 مورد آن ظرفیت ثبت جهانی دارد. در این میان 9 مجموعه از باغ‌های ایرانی ثبت جهانی شده‌اند، باغ‌هایی که تجسم عینی از باغ‌های بهشت بر روی زمین و در نوع خود پدیده هستند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اداره خدمات زیارت معاونت گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: از آنجایی که اقتصاد زیارت مشهد به حضور زائران گره خورده است، افزایش ماندگاری زائر در مشهد از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل اقدامات در این حوزه باید به درستی برنامه‌ریزی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدرضا خاتمی گفت: مساله ی هسته ای و برجام همان طور که رهبری گفتند در جاهای بالادستی انجام می شود و از سال های 90-91 که ما وارد آن تحریم های کمر شکن شورای امنیت شدیم؛ رهبر انقلاب عبارت نرمش قهرمانانه را به کار بردند و دیدیم در همان زمان؛ هم مذاکرات محرمانه با آمریکا در عمان بود و هم در چهارچوب 5+1 انجام شد و اگر کوچکترین مخالفتی با یک کلمه از برجام وجود داشت آنوقت برجام امضا نمیشد تا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدمحمدرضا خاتمی نایب رئیس مجلس ششم و برادر رئیس‌جمهوری دوره اصلاحات در میزگرد «سیاست خارجی و رابطه با آمریکا» در کلاب کافه خبر / کلاب هاوس حضور یافت و به تحلیل مسائل روز کشور پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: محمدرضا خاتمی گفت: اگر آقایان فکر می‌کنند که پس از توافق و امضای برجام؛ در داخل اصلاح طلبان می‌گویند که شما چرا این طور و اونجور بودید من از طرف اصلاح طلبان قول می دهم که همه از این توافق حمایت کنیم چون منافع ملی در آن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیکر زنده یاد سعید تشکری نویسنده و کارگردان فقید استان خراسان با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر در حرم مطهر رضوی تشییع شد و پس از اقامه نماز توسط آیت الله علم الهدی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، در رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد. گفتنی است در مراسم تشییع زنده یاد تشکری، وحید جلیلی قائم مقام...

خبرگزاری ایسنا

سعید تشکری که در اکثر داستان‌های خود مخاطب را در انتها به حرم امام رضا (ع) می‌رساند و داستان را در حرم تمام می‌کرد، حالا داستان زندگی خود را در حرم مطهر رضوی ختم کرد و برای همیشه در کنار مضجع شریف علی‌بن موسی‌الرضا (ع) آرام گرفت.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج گفت: باید افراد مختلف بویژه کهنسالانی که شرایط مالی مناسبی نداشته اند و از طرفی مشتاق زیارت به اعتاب مقدسه هستند و تاکنون مشرف نشده اند را بیابیم و برای آنها برنامه‌ریزی کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پیکر سعید تشکری، داستان‌نویس برجسته خراسانی، صبح امروز، پنج‌شنبه 21 بهمن‌، در صحن کوثر حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

خبرگزاری ایسنا

پیکر سعید تشکری، داستان‌نویس برجسته خراسانی، که شامگاه سه‌شنبه، 19 بهمن ماه در پی خونریزی معده به رحمت خدا رفته بود، صبح امروز، پنج‌شنبه 21 بهمن ماه، در صحن کوثر حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.