دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری میزان

صابر ابر که پیشتر به خاطر بازی در سه فیلم «مینای شهر خاموش»، «درباره الی» و «دایره زنگی» سه بار نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده با فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» راهی جشنواره فیلم فجر در دوره چهلم خود خواهد شد تا نخستین سیمرغ کارنامه کاری خود را به خانه ببرد.

خبرگزاری تسنیم

"ام‌سلمه" یکی از معدود هنرمندان زن در عرصه هنر خوشنویسی است که هنر تذهیب و خوشنویسی ایران سیر تکامل خود را تا حدود زیادی مدیون این بانوی فاضله است. وی که دختر فتحعلی شاه قاجار بوده و در قرن 13 و 14 می‌زیسته، دارای آثار نفیسی در خوشنویسی است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - فعالیت هنرمندان صنایع دستی گلستان به عنوان یکی از استان‌های مطرح کشور در عرصه تولیدات دستی متنوع اقوام، متاثر از شرایط کرونایی و همچنین افزایش چندین برابری قیمت مواد اولیه پویایی سابق را ندارد و رونق دوباره آن مستلزم نگاه ویژه مسوولان است.

خبرگزاری ایسنا

با گذشت تنها یک روز پس از گزارش ایسنا از زندگانی محمدحسام کیانی نوجوان کتاب فروش عزتمند گرگانی، استاندار گلستان از وی برای دیدار و دلجویی دعوت کرد و برای جبران رفتار نگهبان استانداری حدود دو ساعت پیگیر مشکلات این نوجوان شد.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام ایمانی‌پور در دیدار حدادعادل، زبان فارسی را دروازه ورود به فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی دانست و تأکید کرد: کتاب‌های تألیف شده توسط بنیاد سعدی باید تعلق آفرین باشند و مخاطب خارجی را به زبان فارسی علاقه‌مند کند.

خبرگزاری میزان

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار و از پژوهشگران برتر این آستان مقدس تقدیر و تجلیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در گردهمایی هفته پژوهش و فناوری و بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه که با حضور مسئولان و دست‌اندرکاران بخش‌های علمی، فرهنگی و انتشاراتی آستان قدس رضوی در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه جامعه شیعی باید نماد علم، دانش، معرفت و ادب باشد، از خدمات تولیت فقید...

خبرگزاری مهر

مدیر تولید انتشارات به‌نشر می‌گوید درونمایه رمان جدید علیرضا متولی با عنوان «من و آقای همسایه» مساله توسل است و نویسنده شبهات دینی را در این‌کتاب پاسخ داده است.

خبرگزاری دانا

از نگاه کارشناسان عوامل ساختاری مختلفی در شهرستان سرخس باعث افزایش سن ازدواج جوانان شده که دستگاه‌های مسئول به ویژه آستان قدس رضوی باید رفع و اصلاح این عوامل را در دستور کار خود قرار دهند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی محمد جواد حاجی حسینی را به سمت معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «محمد جواد حاجی‌حسینی» را به سمت معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه منصوب کرد.

وب‌گاه تابناک

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمد مهدی برادران را به سمت معاون صنایع عمومی این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

میرزا مهدی اصفهانی در «صوارم العقلیه» اشاره کرده یک پندار نادرست شیخ احمد احسائی باعث شد تا باب تاویل برای هر زندیقی باز شود. به باور او، شیخ احمد فلسفه نمی‌دانست اما رویکردی فلسفی داشت.