دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدف وزارت ارشاد تحقق فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوع وحدت راهبرد و استراتژی در حوزه تفکر مربوط به انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به مشهد مقدس سفر کرده، امروز پنجشنبه دوم دی در همایش ملی نکوداشت آیت‌الله العظمی حسینی شاهرودی سخنرانی می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ارزش معاملات خرد بازار سرمایه به بالاترین سطح 20 روز گذشته رسید و صف خرید کالا چگونه برچیده شد، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) وارد مشهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

توسعه تجارت هلدینگ‌محور، ایجاد لجستیک و پایگاه‌های صادراتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای صادرات محصولات ایرای به روسیه از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار سازمان توسعه تجارت قرار گیرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم از اجرای پایلوت طرح راه اندازی "پردیس فناوری" در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این پردیس‌های تخصصی به تدریج در همه پارک‌های کشور راه اندازی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ژاپن در ایران با اشاره به روابط دوستانه و دیرینه هر دو کشور بر توسعه همکاری‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه نساجی به دنبال این است تا با جلب موافقت باشگاه سپاهان و مسئولان استان اصفهان بازی‌های خانگی‌اش را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کند.

خبرگزاری میزان

رئیس سازمان بهزیستی کشور در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی از اقدامات این آستان مقدس در حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی تقدیر کرد.

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام پورامینی معتقد است نمایندگان و سفیران اسلامی می‌توانند زمینه تبلیغ و دعوت اسلامی را از طریق دیپلماتیک باز کنند که مصداق این امر اعزام سفیر ویژه امام خمینی به مسکو است.