سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

محمدمهدی برادران به عنوان معاون صنایع عمومی وزار صمت منصوب شد.

وب‌گاه عصر ایران

گفتنی است پیش از این مهدی صادقی نیارکی معاونت امور صنایع وزارت صمت را عهده دار بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «محمد مهدی برادران» را به سمت معاون صنایع عمومی این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: اردوی آخر تیم ملی بدترین شرایط را داشت اما وزارت ورزش به ما توجهی نکرد. این در حالی است که در مراسم بدرقه رشته‌های دیگر پاداش می‌داد.

وب‌گاه فرارو

در اردوی آخر واقعا شرایط سختی داشتیم حتی آب برای خوردن هم وجود نداشت و وزارت ورزش و شخص وزیر به وزنه‌وبرداری بی‌توجه بودند. مردم فقط همان لحظه رقابت و گرفتن مدال را می‌بینند و خوب است که بدانند قبل از آن چه شرایط سختی را داشتیم.

وب‌گاه عصر ایران

جالب این است که ما می‌دیدیم که وزیر در مراسم بدرقه تیم‌های دیگر حاضر می‌شود و به آن‌ها پاداش می‌دهد اما دریغ از این که حتی یک پیام برای وزنه‌برداران بفرستد یا بخواهد انگیزه‌ای بدهد فقط خدا را شکر می‌کنم که مقابل مردم رو سفید شدیم.

خبرگزاری ایسنا

حسن یعقوبی در «مثنوی سبحه هزاردانه» از میرمنصور سمنانی، شاعری می‌گوید که تنها درباره عشق سروده و چندان هم شناخته‌شده نیست.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اعتراض به برخی انتصابات در این معاونت گفته است "مدیران را با درنظرگرفتن شاخص‌ها انتخاب کردیم" اما نگفته است که آیا این شاخص‌ها همان شاخص‌های مورد نظر شورای توسعه فرهنگ قرآنی است یا خیر.

خبرگزاری ایسنا

قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: اردوی آخر تیم ملی بدترین شرایط را داشت اما وزارت ورزش به ما توجهی نکرد. این در حالی است که در مراسم بدرقه رشته‌های وزارت ورزش دیگر پاداش می‌داد.

خبرگزاری دانا

عین اللهی گفت: دانشگاه علوم پزشکی یزد از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور است و شروع درمان ناباروری از یزد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در آیین افتتاحیه طرح توسعه تولید کنتورهای هوشمند آب، با تأکید بر حمایت تمام‌قد از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: برای حل مشکلات کشور باید اندیشه و مکتب «ما می‌توانیم» سرلوحه امور باشد و با اتکا به توان جوانان نخبه و دانشمند در این مسیر حرکت کنیم. دکتر مالک رحمتی تصریح کرد: آستان قدس رضوی رسالت خود می‌داند از شرکت‌های دانش‌بنیانی که...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که شمال شهر تهران مرده است، گفت: برای ساخت مسکن مجردها نیز می‌توان از کشوری مانند ژاپن الگوبرداری کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در «عقیله» با کتابی روبرو هستید که نویسنده‌اش بدون روضه‌خوانی‌های ملال‌آور، بیشتر از آن که احساسات شما را درگیر کند، اطلاعات نابی می‌دهد که در «چینش»، «نوع قلم» و «انتخاب زاویه دید» کم‌نظیر است.