سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری میزان

در آستانه ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه (ع) شهرستان چناران صبح امروز با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.

وب‌گاه عصر ایران

به تمام افراد و مقامات مراجعه کنید و آن را جلو بیندازید. مشکلات خود را دیوار بن‌بست ندانید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاید از افرادی باشیم که واژه‌های فرنگی را به‌عمد در کلامشان به‌کار می‌برند و به این کاربرد می‌بالند. در پس این رفتار خودآگاه یا ناخودآگاه می‌تواند این باور یا گمان نهفته باشد که کاربرد واژه‌هایی چنین، نوعی تشخص، اعتبار و جذابیت برای آدمی فارسی‌زبان به همراه خواهد داشت؛ اما....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، متن حکم «سیدمهدی جوادی» به شرح زیر است: باسمه تعالی برادر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمد صادقی آرمان با سلام و تحیت. در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی و همزمان با تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر لزوم بازسازی انقلابی، خردمندانه و عقلانی ساختار‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور،...

خبرگزاری دانا

بانویی میانسال که به دلیل طلب مالی چند سال در زندان گرفتار شده بود با تلاش ستاد آستان قدس رضوی و حمایت خیران به آغوش خانواده بازگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جواد تابش، موزیسین و قوال اهل افغانستان از برخورد طالبان با موسیقی و هنرمندان فعال در این عرصه می گوید.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - یک زن زندانی نیازمند روز یکشنبه با همت خادمیاران رضوی کرمانشاه از زندان آزاد شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

خبرگزاری میزان

با حضور مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی، 44 واحد مسکونی زلزله‌زدگان رامیان استان گلستان که به همت آستان قدس رضوی تکمیل شده است، به مردم این منطقه تحویل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، اواسط خردادماه امسال بود که مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در بازدید میدانی از عملیات احداث منازل مسکونی برای آسیب‌دیدگان از زلزله رامیان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که 44 واحد مسکونی زلزله‌زدگان این شهرستان به همت بنیاد کرامت رضوی تکمیل و به‌زودی به اهالی این مناطق تحویل خواهد شد. حالا با گذشت کمتر از شش ماه از آن تاریخ، امروز شهرستان...

خبرگزاری میزان

کتاب «خوشبختی‌های خانواده‌ی خوشبخت» به قلم سپیده خلیلی دکترای روانشناسی بالینی در قالب کتاب‌های پروانه ویژه گروه سنی ب و ج منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

«خوشبختی‌های خانواده‌ی خوشبخت» نوشته سپیده خلیلی برای بچه‌ها منتشر شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «خوشبختی‌های خانواده خوشبخت» نوشته سپیده خلیلی توسط انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار نشر شد.