سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری میزان

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه گفت: ایجاد حل اختلاف در برخی از ایام سال می‌تواند به سازش مردم در مسیر احقاق حق و رسیدن به تفاهم فعالیت کند پیش نویسی در این زمینه تهیه شده که به اجلاس پنجم آستان‌های مقدس کشور ارائه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام احمد مروی در جلسه درس مکاسب المحرمه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سخنان تفرقه‌افکنانه اخیر در توهین آشکار به ساحت مقدس اهل‌بیت (ع) را محکوم و اظهار کرد: این سخنان موهوم و ضد وحدت نسبت به پاک‌ترین مخلوقات عالم هستی و اهل‌بیت مطهر پیامبر (ص) قلوب هر مسلمانی اعم از شیعه و سنی را جریحه‌دار کرده...

خبرگزاری میزان

معاون امور بین المللی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: پنجمین اجلاس بقعه‌های متبرکه زمینه‌ساز هم افزایی فرهنگی علمی پژوهشی و تبیین خدمات رسانی با محوریت حرم‌های مطهر است تا بتواند بهترین خدمات را در اختیار زائرین قرار دهد.

خبرگزاری دانا

در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز تیم های نساجی و آلومینیوم در ورزشگاه شهدای ساری مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 7 دیدار امروز در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن مهندسی گاز کشور در گفت‌وگوی تفصیلی با باشگاه خبرنگاران جوان به بیان راهکار‌های اصلاح مصرف انرژی و رفع مشکل ناترازی گاز پرداخت.

خبرگزاری میزان

به میزبانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، پنجمین اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایشگاه بین المللی تهران سال 1401 به شهرآفتاب منتقل می شود. 20 سال است که برگزاری نمایشگاه پرمخاطب باعث بروز ترافیک و مشکلات برای شهروندان شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت: از خدا خواستم که بتوانم مدال طلای جهانی پهلوان سلیمانی را تکرار کنم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 7 دیدار فردا در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شوند.

خبرگزاری میزان

جواد علی اکبریان، نماینده آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در مجمع عتبات عالیات و معاون هماهنگی و توسعه موقوفات این بارگاه ملکوتی در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های «پنجمین اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی» پرداخت.