سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مردم صبور شهرستان محروم و کویری ریگان در شرقی‌ترین نقطه استان کرمان میزبان پزشکان خادمیار رضوی شدند و تنها در یک روز افزون بر یکهزار بیمار که توان مالی لازم یا امکان سفر به شهرستان‌های دیگر را برای درمان نداشتند، امور درمانی خود را رایگان انجام دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در سرمقاله خود با عنوان مجلس بی‌مدرس، سالگرد شهادت سیدحسن مدرس را گرامی داشت.

خبرگزاری دانا

با مشارکت دو شرکت زرین دشت فارس و آستان قدس رضوی، 200 هکتار از زمین های کشاورزی در شهرستان های ایرانشهر، بمپور، تفتان و خاش به صورت قراردادی به کشت پنبه اختصاص یافت.

خبرگزاری مهر

موزه ملک دوستداران فرهنگ و هنر را به دیدار میراث برجای‌مانده بیژن الهی در کتابخانه‌اش، هم زمان با 9 آذر، یازدهمین سال‌روز درگذشت شاعر، منتقد ادبی، مترجم، پژوهشگر و نقاش فراخواند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرهای جدید، از کشف فساد دیگر در پرونده (م. ذ) با عنوان بدهی 80 میلیون دلاری او به آستان قدس رضوی حکایت می کند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - باشگاه شهرخودرو (پدیده) خواستار میزبانی و برگزاری مسابقه فردا، سه شنبه، خود در چهارچوب مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد شد.

خبرگزاری دانا

برهای جدید، از کشف فساد دیگر در پرونده (م. ذ) با عنوان بدهی 80 میلیون دلاری او به آستان قدس رضوی حکایت می کند.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از کلاهبرداری 80 میلیون دلاری از آستان قدس رضوی به بهانه واردات لاستیک خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبر‌های جدید، از کشف فساد دیگر در پرونده (م. ذ) با عنوان بدهی 80 میلیون دلاری او به آستان قدس رضوی حکایت می‌کند. وی افزود: بنابر گزارش واصله، (م. ذ) در سال 98 همزمان با کلاهبرداری از 600 تولیدکننده و صراف در سامانه نیما، قراردادی نیز با مجموعه زنجیره تامین...

خبرگزاری میزان

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات، تقویت منطقه ویژه اقتصادی سرخس را یکی از برنامه‌های این آستان در راستای توسعه متوازن اقتصادی با رویکرد عدالت محور عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم کاشمر در مجلس از کلاهبرداری 80 میلیون دلاری از آستان رضوی به بهانه واردات لاستیک خبر داد.

خبرگزاری دانا

برهمند گفت: آستان قدس رضوی طی 2 مکاتبه با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و حتی تامین رایگان زمین مسکن ملی و سایر طرح‌های دولتی اعلام کرده که تاکنون بی‌جواب مانده است.