سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

نماینده آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در مجمع عتبات عالیات و معاون هماهنگی و توسعه موقوفات این بارگاه ملکوتی به تشریح برنامه‌های «پنجمین اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی» پرداخت.

خبرگزاری ایسنا

اشرف بروجردی عملکرد چهارساله سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده تولیت آستان حضرت عبدالعظیم جزئیاتی از چگونگی برگزاری پنجمین اجلاسیه اعتاب مقدس کشور ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

مهدی رضوی‌کیا گفت: ارتقا ظرفیت‌های جدید و جذب خادمیاران و تقویت شبکه مساله مهمی است که امیدواریم در مازندران هم اجرایی شود و از یاوران رضوی افراد بیشتری را در شبکه خادمیاری جذب کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

روس‌ها در حوزه تولید و فعالیت‌های تجاری، در سطح کلان کار کرده و الیگارش محور هستند، درحالی که تولید و بازرگانی در ایران به صورت خرد صورت می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشن بزرگ ولادت حضرت زینب (س) با شمیم عطر رضوی و بزرگداشت روز پرستار از سوی کانون خدمت آستان قدس رضوی منطقه 4 برگزار می‌شود. این برنامه امروز جمعه 19 آذر ماه از ساعت 17:30 با حضور افراد برجسته و خادمان رضوی همراه با آئین پرچم گردانی پرچم مقدس حرم آقا علی بن موسی الرضا المرتضی (ع) برگزار خواهد شد. تقدیر از قهرمان المپیک، مدافع سلامت، مدافع حرم؛ جواد...

خبرگزاری ایسنا

نسخه انگلیسی کتاب جامع روزه داری اسلامی و سلامت منتشر شد.

خبرگزاری دانا

قهرمان و پیشکسوت پارادوومیدانی جانبازان و معلولین، مدال های خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - اهتمام جدی دولت به ایجاد زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بخش‌های مختلف در نواحی شرق استان گلستان می‌تواند به جبران محرومیت‌ها و رفع عقب ماندگی‌ها، توسعه متوازن و گره‌گشایی از مشکلات اهالی این منطقه کمک کند.

خبرگزاری دانا

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان گفت: استیوسون قهرمان بزرگی است اما من حرفم را روی تشک می زنم.