سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور حضور در آیین هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله سیدحسن مدرس و شرکت در همایش "یاد ارزش‌ها" صبح روز پنجشنبه وارد شهرستان کاشمر شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور حضور در آیین هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله سیدحسن مدرس و شرکت در همایش "یاد ارزش‌ها" صبح روز پنجشنبه وارد شهرستان کاشمر شد.

وب‌گاه فرارو

ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G در ایران، همزمان با گسترش پوشش شبکه نسل پنج، مطالعه بر روی نسل ششم تلفن‌همراه یا 6G را نیز از آغاز سال 1399 با همکاری مراکز معتبر دانشگاهی و تأکید بر بومی‌سازی این فناوری آغاز کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مسئولان ورزش استان مازندران با درخواست باشگاه نساجی مبنی بر انجام بازی‌های این تیم در مشهد مخالفت کردند و مجوز انجام بازی‌های این تیم در خارج از استان را صادر نمی‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - همزمان با سالگرد شهادت آیت‌الله سیدحسن مدرس و روز مجلس، شعبه دارالقرآن کریم آستان قدس رضوی و دفتر پژوهشی زیارتگاه آن شهید مبارز روز چهارشنبه در کاشمر افتتاح شد.

وب‌گاه الف

نماینده کاشمر در توضیح خبر مربوط به آستان قدس گفت: مبلغ 80 میلیون دلاری که اعلام شده بود، به هیچ عنوان از منابع آستان قدس رضوی نبوده است و منظور بنده نیز از طرح موضوع شفاف بود، گرچه برخی افراد در فضای مجازی و غیر رسمی تلاش کردند تا از این مطالبه سوءاستفاده کنند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات ایرانسل قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایرانسل می‌تواند به عنوان اولین اپراتور خدمات دیجیتال در این حوزه پیشگام باشد و با رگولاتوری سازمان فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات، این سرمایه ملی در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و خدمات ارزش افزوده متنوعی به مردم ارائه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی برای موفقیت دولت مردمی سیزدهم آرزوی موفقیت کرد و گفت: مردم به این دولت علاقه دارند و به همین خاطر توقع بیشتری از این دولت دارند و دولت باید تلاش کند تا حل مشکلات مردم تسریع شود و مردم طعم خدمت را حس کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت که هم اکنون رئیس جمهور و وزرا در سفرهای استانی متعدد بین مردم هستند و میدانی موضوعات را پیگیری و تصمیم گیری می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با امام جمعه مشهد و تولیت آستان قدس رضوی، گزارشی از برنامه های دولت را ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

نیک بین درباره ادعای کلاهبرداری 80 میلیون دلار از آستان قدس رضوی گفت: بر اساس اطلاعات رسیده در این پرونده هیچ مبلغی بصورت ارز یا ریال از منابع آستان قدس رضوی در این مورد هزینه و صرف نشده و برداشت اشتباهی از صحبتهای ما شد.