سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان می‌گوید که دوست داشته در المپیک و یا جهانی با گیبل استیوسون کشتی بگیرد که این اتفاق رخ نداده و حالا خوشحال است که این مبارزه در آمریکا برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان

دبیر علمی جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)، این جشنواره را طلوعی مبارک در حوزه رسانه‌های دینی دانست و افزود: امروزه آرایش رسانه‌ای تغییر کرده و کنشگران غیرمسئول و بی‌اخلاق با حمایت‌های کشور‌های غربی، با جنگ شناختی به‌ویژه در فضای مجازی، حوزه دینی رسانه را در اختیار گرفته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از آستان نیوز، اکبر نصراللهی در مراسم رونمایی از محصولات رسانه‌ای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)، نخستین بار به‌صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد و مشتاقان فرهنگ رضوی از دیگر کشور‌ها و محققان و دانشگاهیان هم می‌توانند آثار خود را تا 15 فروردین 1401 را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. نصراللهی با...

خبرگزاری دانا

این رواق در شمال شرقی روضه منوره و در مشرق رواق توحید خانه واقع شده و بنایی هشت ضلعی است. در مجموعه عظیم رواق‌های حرم مطهر، هم از حیث قدمت و هم به لحاظ طرح و ترکیب، از ویژگی ممتازی برخوردار بوده و از جالبترین و با شکوه‌ترین رواق‌های آستان قدس رضوی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در مراسم جشن گلریزان آزادی مادران و زنان معسر زندانی که با عنوان «نذر امام رضا (ع)» همزمان با شب میلاد حضرت زینب کبری (س) در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد؛ فرارسیدن سالروز میلاد عقیله بنی هاشم (س) را تبریک گفت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: رزمندگان مدافع حرم با شجاعت، صلابت...

خبرگزاری مهر

سید احمد میرزاده در مراسم رونمایی کتاب «عقیله» نوشته الهام امین از دشوارهای ادبیات دینی و مواجهه نویسندگان با متون مذهبی گفت.

خبرگزاری ایسنا

در سال های اخیر مسئله سالمند شدن ایران بیش از هر زمان دیگری مطرح است، به طوری که پیش بینی کرده اند تا سال 2050 جمعیت سالمند در ایران از میانگین جهان و آسیا بیشتر خواهد شد و از هر سه نفر یک نفر سالمند خواهد بود، از طرفی هر روز آماری از کاهش نرخ باروری در کشورمان می شنویم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس موزه ملک گفت: باید از مکان و فضای موجود میدان مشق تهران با توجه به ظرفیت‌های متنوع فرهنگی و تاریخی آن، بهترین استفاده را برد؛ چراکه اگر چنین مکانی تبدیل به قطب گردشگری شود می‌تواند با موزه‌های نوپای منطقه رقابت کند.

خبرگزاری میزان

همزمان با شب ولادت حضرت زینب (س) و به همت آستان قدس رضوی، مرحله نخست جشن گلریزان آزادی 137 بانوی زندانی جرایم غیرعمد در قالب طرح «نذر امام (ع)» برگزار شد و خیران 70 میلیارد ریال برای آزادی آن‌ها کمک کردند.

خبرگزاری میزان

در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب (س)، از 8 محصول رسانه‌ای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی رونمایی شد

خبرگزاری ایسنا

دبیر علمی جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) در مراسم رونمایی از محصولات رسانه ای آستان قدس رضوی و پوستر دومین جشنواره ای رسانه ای امام رضا، از اضافه شدن دو بخش بین المللی و رساله ها و پایان نامه ها به این جشنواره خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر علمی جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) در مراسم رونمایی از محصولات رسانه‌ای آستان قدس رضوی و پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)، از اضافه شدن دو بخش بین‌المللی و رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها به این جشنواره خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها - همزمان با شب ولادت حضرت زینب (س) و به همت آستان قدس رضوی، مرحله نخست جشن گلریزان آزادی 137 بانوی زندانی جرایم غیرعمد در قالب طرح «نذر امام رضا (ع)» برگزار شد و خیران 70 میلیارد ریال برای آزادی آنها کمک کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو و به نقل از آستان نیوز، آیین رونمایی از 8 محصول رسانه‌ای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی، معاون برون مرزی صداوسیما، معاون صدای رسانه ملی، معاون اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان و اهالی رسانه برگزار شد. رونمایی از نرم‌افزار «حرم مجازی» از جمله محصولات مهم رونمایی...

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نشریات دانشجویی پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از عرصه‌های مورد توجه فعالیت‌های فرهنگی و عاملی مهم در بارور کردن فضای بحث و گفتمان در دانشگاه‌ها محسوب می‌شود.