سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

برای میرزا آقاخان کرمانی، جهش علمی اساس همه چیز بود. او اعتقاد داشت فلسفه اسلامی (به‌جز فلسفه مشایی) توجهی به انسان ندارد و موجب جهش علمی نمی‌شود. او فلسفه میرداماد را آش شله قلمکار خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جواد تابش، قوال نواگر هراتی که به تازگی به مشهد آمده است می‌گوید پس از سقوط هرات و آمدن طالبان تقریبا یک ماه و 10 روز همان‌جا بوده و نمی‌دانسته چه کند، گاهی ریش می‌گذاشته و گاهی ریش و سبیلش را می‌زده تا تغییر چهره دهد، چرا که بیم داشته است طالبان مانند دوره قبلی حکومت‌شان هنرمندان موسیقی را بگیرند، شلاق بزنند، سازشان را به گردن‌شان بیاندازند، صورتشان را سیاه کنند و در شهر بچرخانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با حکم مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، حجت‌الاسلام سیدمحمد صادقی آرمان به عنوان مشاور مدیرعامل و دبیر کارگروه تحول و تعالی بنیاد سینمایی فارابی مسئول پیگیری بازسازی ساختاری و محتوایی این بنیاد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی، علی رمضانی را به عنوان «رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از ساختمان مرکزی ایرانسل، نخستین سایت نسل پنج تلفن همراه در دوران وزارت خود را به صورت آنلاین افتتاح کرد. در این مراسم همچنین برای اولین بار در ایران، خدمات پیشرفته نسل چهارم تلفن‌همراه (LTE-Pro) از طریق این سایت به مشترکان ایرانسل ارایه شد.

خبرگزاری ایسنا

موزه هدایای مقام معظم رهبری در 22 بهمن سال 1373 شمسی، در طبقه همکف ساختمان گنجینه قرآن و نفایس حرم رضوی به مساحت 400 متر مربع فضای نمایشی، با حضور حضرت آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی‌فقیه و تولیت آستان قدس رضوی و حضرت آیت‌الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری بازگشایی شد.

خبرگزاری دانا

در جریان بازدید رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس از ورزشگاه امام رضا (ع) دو طرف نسبت به برگزاری اردوی مشترک اعلام آمادگی کردند.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس موزه ملک، گفت: نمایشگاهی از آثار نگارگری ایران متعلق به گنجینه‌های موزه ملی ملک، موزه هنرهای معاصر اصفهان، موزه رضا عباسی و کاخ موزه چهلستون جمعه 12 آذر 1400 (3 دسامبر 2021) در موزه هنرهای کلکسیونی شانگهای افتتاح شد.

خبرگزاری دانا

از 4 میلیون مسکن که دولت سیزدهم وعده ساخت آن را در چهار سال داد، سهم شهرستان سرخس 788 واحد است، اما به گفته مسئولان با اراضی بلااستفاده دولتی می‌توان این تعداد را به 2 هزار واحد رساند.

خبرگزاری میزان

پسر شهید فخری زاده د گفت‌وگوی تلفنی که داشت درباره پدر خود صحبت کرد که در قالب یک ویدئو آن را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مردم کاشمر در مجلس شواری اسلامی درباره ماجرای شرکت زنجیره تامین رضوی گفت: هیچ مبلغی از منابع آستان قدس رضوی به «م. ذ» پرداخت نشده است.