سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه تابناک

امام جمعه مشهد گفت: امروز با وجود ویروس منحوس، رعایت نکردن پروتکل‌ها منکر و حرام است چرا که کارشناسان می‌گویند به دیگران ضرر می‌زند، شهامت ماسک نزدن، شهامت گناه مقابل امام رضا (ع) است و باید نهی از منکر کنید.

وب‌گاه عصر ایران

متخصصین می‌گویند عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماسک نزدن باعث ضرر رساندن به دیگران می‌شود و چون اضرار به غیر جایز نیست، پس این کار حرام است.

خبرگزاری دانا

سردار نظری گفت: قرارگاه عملیات مردمی طرح شهید سلیمانی تحت عنوان قرارگاهی مردمی ظهور و بروز دارد و سپاه و بسیج نیز در این قرارگاه زمینه‌ساز ظرفیت‌های مردمی و به صحنه آوردن ظرفیت مردم هستند.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اینکه عده‌ای جوان دور هم می‌نشینند و ماسک نمی‌زنند و می‌گویند شهامت داریم این شهامت نیست بلکه تجاهر به معصیت است و اگر نهی از منکر نکنید، شما بی‌تفاوت در برابر معصیت و گناه هستید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امام جمعه مشهد گفت: امروز با وجود ویروس منحوس، رعایت نکردن پروتکل‌ها منکر و حرام است چرا که کارشناسان می‌گویند به دیگران ضرر می‌زند، شهامت ماسک نزدن، شهامت گناه مقابل امام رضا (ع) است و باید نهی از منکر کنید.

خبرگزاری میزان

آستان قدس رضوی در خصوص تمهیدات پیش‌بینی شده در موج پنجم کرونا توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: در بین افراد کابینه پیشنهادی ابراهیم رئیسی، اسامی تعداد زیادی از مسئولین و وزرای دولت احمدی نژاد به چشم می خورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل مؤسسه خدمات دارویی آستان قدس رضوی از تأمین 30 هزار عدد ویال «رمدسیویر» به ارزش تقریبی 170 میلیارد ریال برای تامین نیاز بیماران کرونایی در شهر مشهد خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هیأت‌های عزاداری باید الگوی رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند، گفت: استفاده نکردن از ماسک نشانه شجاعت نیست بلکه مظلمه شرعی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولیت آستان قدس رضوی گفت: یکی از مراکز مهم و تأثیرگذار در بحث کرونا، داروسازی ثامن آستان قدس است که برای افزایش تولید سرم، فعالیت خود را شبانه‌روزی و سه شیفته کرده است.

خبرگزاری دانا

سردار نظری گفت: پس از فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری، قرارگاه عملیاتی مردمی تحت نام شهید سیلمانی ایجاد شد و تمام ظرفیت‌های مردمی و با محوریت علوم پزشکی در بخش‌های پزشکی، درمانی و موضوعات مورد نیاز پای‌کار آمده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت گفت: بدانید که در آینده پدیده‌های بسیار سخت‌تری را در پیش داریم، باید آرایش و ساختاری برای مقابله با کرونا تعریف شود که گزندی به آن وارد نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرانجام سید ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم لیست 19 وزیر پیشنهادی خود را برای گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی تقدیم پارلمان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سایه روشن تیم اقتصادی کابینه رئیسی، ابر تورم در راه اقتصاد ایران و بوی گرانی دوباره شیر به مشام می‌رسد، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کابینه پیشنهادی ابراهیم رئیسی برخلاف آنچه پیش بینی شده بود جایی برای دولتمردان روحانی نداشت اما حضور مردانی از دولت احمدی نژاد پررنگ و مشهود بود.

وب‌گاه عصر ایران

اگر ورودی بیمارستان‌ها به این شکل کنترل نشود آنگاه تقاضای دارو، سرم و اکسیژن بالا خواهد رفت و اگر تمام مشهد از تخت بیمارستان پر شود نمی‌توان این بیماری را کنترل کرد.