چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه تابناک

امروز (20 مردادماه) سید ابراهیم رئیسی، نام 19 وزیر پیشنهادی خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد؛ هرچند هنوز هیات رئیسه مجلس اعلام وزرای پیشنهادی را اعلام وصول نکرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدمهدی اسماعیلی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم است که در این گزارش به معرفی وی می‌پردازیم.

وب‌گاه عصر ایران

حالا رییس دولت سیزدهم لیست کابینه خود را به مجلس معرفی کرده که نام محمدمهدی اسماعیلی به عنوان نامزد کرسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید رضا فاطمی امین گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم در لیست غیررسمی منتشرشده، برای وزارت صمت است که سوابقی همچون معاونت وزارت صمت و قائم مقامی آستان قدس رضوی را در کارنامه خود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با اعلام لیست غیررسمی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس اسم حسین باغگلی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ذکر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا

محمدمهدی اسماعیلی نامزد نهایی تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

خبرگزاری ایسنا

کابینه سیزدهم / کرونا ویروس از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

خبرگزاری دانا

اعظمی گفت: در یک اقدام جهشی مقدار 50 هکتار از اراضی کشاورزی رشتخوار به کشت محصول ذرت علوفه ای اختصاص پیدا کرد، پیش بینی می شود میانگین عملکرد این محصول به حدود 70 تن در هرهکتار برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام خطیب که پیش از این ریاست مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و رییس حراست آستان قدس رضوی را عهده‌دار بود به عنوان وزیر اطلاعات پیشنهاد شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، لیست وزاری احتمالی دولت سیزدهم امروز منتشر شد که طبق آن دکترمحمدمهدی اسماعیلی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس معرفی می‌شود. به همین بهنه به معرفی سوابق و رزومه علمی محمد مهدی اسماعیلی خواهیم پرداخت. دکتر محمد مهدی اسماعیلی متولد 1354 در شهر کبودراهنگ است که مقاطع ابتدایی و راهنمایی را در زادگاه خود طی کرد. وی دیپلم خود را در رشته علوم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین در سال 1353 در شاهرود به دنیا آمده و در حال حاضر به همراه خانواده اش در مشهد زندگی می‌کند، وی تحصیلات دانشگاهی خود را در سال 1371 در رشته الکترونیک دانشگاه فردوسی مشهد شروع کرد و دکتری مدیریت راهبردی دانش دارد. بعد از اتمام تحصیلات با ورود به بخش مدیرتی حوزه اقتصادی کشور سوابق اجرایی بسیار زیادی را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد. از...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آستان قدس رضوی قرار است در راستای کمک به بیماران کرونایی، مبلغ 15میلیارد تومان هزینه خرید تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی مشهد پرداخت کند. منبع: صدا و سیما