سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

سرانجام سید ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم لیست 19 وزیر پیشنهادی خود را برای گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی تقدیم پارلمان کرد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدا را سپاس می‌گوییم که نگذاشتیم مشکل کرونا در کشور امنیتی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

«وضع موجود»، تنها و بدترین چالش رئیس‌جمهور منتخب نیست بلکه می‌توان گفت «عاملان وضع موجود» شاید، بدترین چالش آقای رئیسی هستند حتی بدتر از «وضع موجود»!

خبرگزاری دانا

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از جمع‌بندی 20 راهکار از سوی این کمیسیون برای مهار موج پنجم «کرونا» و ارائه آن به رئیس مجلس خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

تسریع و تشدید واکسیناسیون عمومی کرونا و تمهید بودجه مورد نیاز جهت واردات واکسن، پیش خرید واکسن تولید داخلی با اخذ ضمانت‌نامه حقوقی مورد نیاز و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تسهیل در صدور مجوزهای مورد نیاز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید جلیل میرمحمدی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون بهداشت و درمان برای جمع‌بندی و ارائه نظرات کارشناسی به ستاد ملی مدیریت کرونا برای مهار موج پنجم بیماری کرونا، اظهار داشت: در جلسه روز گذشته که در پی دستور رئیس مجلس تشکیل شد، با حضور میهمانانی از وزارت بهداشت،...

وب‌گاه خبر آنلاین

سید مسعود میرکاظمی که در گذشته در سمت هایی نظیر وزارت بازرگانی و وزارت نفت فعالیت می کرده است در حال حاضر به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه از سوی ابراهیم رئیسی منصوب شد.

وب‌گاه عصر ایران

حضور زائران و مسافران در مشهد، کاهش شدید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عادی‌انگاری نسبت به کرونا از مهم‌ترین عواملی است که موجب افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی در موج پنجم این بیماری شده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در موج پنجم کرونا متوسط بستری بیماران مبتلا به سویه دلتا 13.7 روز است، گفت: این مساله باعث افزایش سه برابری میزان بار بستری نسبت به موج‌های پیشین شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نام سید رضا فاطمی امین به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صمت از سوی ابراهیم رئیسی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با این که هنوز به طور رسمی وزاری پیشنهادی آیت‌الله رئیسی معرفی نشده‌اند، اما اسامی این وزرا در رسانه‌ها مطرح شده است. جوان‌گرایی در بین مدیران و وزرای کشور همواره مورد تاکید و توصیه رهبر انقلاب بوده است. از طرفی خود آیت‌الله رئیسی نیز تاکید داشته است که حتما از مدیران انقلابی و جوان در امور کشور استفاده خواهد کرد. با نگاهی گذرا به سوابق و سنین وزاری پیشنهادی...

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از جمع‌بندی 20 راهکار از سوی این کمیسیون برای مهار موج پنجم «کرونا» و ارائه آن به رئیس مجلس خبر داد.

وب‌گاه تابناک

متاسفانه در صورت عدم تغییر فوری وضعیت موجود، شیب صعودی شیوع ویروس منحوس کرونا و بالتبع تعداد مرگ و میر بیماران طی هفته‌ها و روز‌های اخیر همچنان روند صعودی خواهد داشت و در صورت عدم اتخاذ تدابیر فوری تاب آوری نظام سلامت به شدت در مخاطره خواهد افتاد واین امر می‌تواند خدای ناکرده با اندکی غفلت به یک بحران تلخ و بسیار ناگوار در تاریخ پر افتخار سلامت کشور بدل گردد.

خبرگزاری ایسنا

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی پیشنهادات این کمیسیون جهت مهار سریع کرونا را ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی وزرای پیشنهادی خود را معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی، نامزد تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم، پیش از این در آستان قدس رضوی، قوه قضاییه و سازمان صدا و سیما، فعالیت فرهنگی داشته است.