چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه تابناک

رئیس جمهور امروز، نخستین حکم اقتصادی خود را صادر و مسعود میرکاظمی وزیر نفت دولت دهم را به سمت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب کرد.

خبرگزاری ایسنا

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

محمدمهدی اسماعیلی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم است که در این گزارش به معرفی وی می‌پردازیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لیست پیشنهادی وزاری کابینه دولت سیزدهم تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است و طبق لیست غیررسمی که انتشار یافته حسین باغگلی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده است. حسین باغگلی را می توان از وزرای جوان دولت سیزدهم به حساب آورد که بخشی از بار جوانگرایی در این دولت را به پیشنهاد رئیس جمهور...

خبرگزاری مهر

سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم پیش از این وزیر نفت دولت دهم و وزیر بازرگانی دولت نهم بوده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

با اعلام لیست غیررسمی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس اسم حسین باغگلی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ذکر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رئیس جمهور با صدور حکمی دکتر سید مسعود میرکاظمی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب کرد. سید مسعود میرکاظمی، متولد 1339 تهران دارای مدرک تحصیلی دکتری مهندسی صنایع است و پیش از این مسئولیت‌هایی همچون وزیر نفت در دولت نهم و رئیس سازمان اپک (2011)، وزیر بازرگانی در دولت دهم، نماینده تهران در مجلس نهم و رئیس کمیسیون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید رضا فاطمی امین گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای وزارت صمت است که سوابقی همچون معاونت وزارت صمت و قائم مقامی آستان قدس رضوی را در کارنامه خود دارد.

خبرگزاری مهر

سید رضا فاطمی امین گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم در لیست غیررسمی منتشرشده، برای وزارت صمت است که سوابقی همچون معاونت وزارت صمت و قائم مقامی آستان قدس رضوی را در کارنامه خود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

سید مسعود میرکاظمی، متولد 1339 تهران دارای مدرک تحصیلی دکتری مهندسی صنایع است

وب‌گاه مشرق نیوز

دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور حکمی دکتر سید مسعود میرکاظمی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب کرد.

خبرگزاری دانا

با حکم رئیس جمهور سید مسعود میرکاظمی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شد.