چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا طی بیانیه ای انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران را تبریک گفت.

وب‌گاه فرارو

آیا واقعا هر نوع جذابیت و جلب توجهی و استفاده از چنین ترکیب نامانوسی جایز و موجه است؟ آنهم از آقای دکتر؟ از نویسنده کتاب های "ماه عسل مجردها"، "لایک ممنوع" و "150 هشتگ نهضت سواد رسانه ای"؟!

وب‌گاه مشرق نیوز

هادی بیگی‌نژاد، نماینده ملایر گفت: 16 میلیون رأی مردم در دوره قبلی انتخابات به آقای رئیسی و افزایش 2 میلیونی آن در این دوره به معنی امید به تغییر است.

وب‌گاه عصر ایران

یا معنی و کاربرد محاوره‌ای ترکیب شیطون بلا و توپ را بلد نیستند؟ یا شاید هم دوست دارند بسیار آپدیت، امروزی و همگام با جوانان به نظر آیند؟!

خبرگزاری دانا

جشن زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در جمع خادمیاران سمنان همراه بااهتزاز پرچم متبرک آستان قدس رضوی در امام زاده اشرف سمنان برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم هفتگی قرائت دعای ندبه همزمان با ایام دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) در آستان مقدس حرم رضوی برگزار می‌شود. این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از ساعت 6 صبح روز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام نظافت برگزار خواهد شد. یادآور می‌شود در این مراسم مهدی سروری با قرائت دعای ندبه به مدیحه سرایی خواهد پرداخت و این برنامه...

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی گفت که خود را موظف به تأمین همه وسایل رفاه زائران و تسهیل زیارت می‌دانیم و تحقق زیارت متعالی برای زائران از اولویت‌های آستان قدس رضوی است.

خبرگزاری میزان

معاون تولید انتشارات آستان قدس رضوی «به‌نشر» گفت: معیوب بودن وناقص بودن روند توزیع کتاب در کشور آسیب بسیاری را به نشر و در عین حال مخاطب وارد کرده، متاسفانه هر چه زمان جلوتر می‌رود وضعیت بدتر می‌شود.

وب‌گاه الف

جمعی از خادمان افتخاری امام رضا (ع) زیر سایه پرمهر شاه خراسان گره از کار نیازمندان باز می‌کنند. روایت‌هایشان شنیدنی است. وقتی از اتفاق غافلگیرکننده مهمانی خادمان حرم امام رضا (ع) در خانه یکی از ارامنه می‌گویند یا گریه‌های از سر شوق 200 زوج معلول که خادمان بساط ازدواجشان را جور کردند، ماجرای نامه‌های دختران بد سرپرست بهزیستی به امام رضا (ع) و برآورده کردن آرزوهایشان هم شنیدنی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار شکارچی اظهار داشت: آیت الله رئیسی مشکلات همه مردم را مد نظر قرار خواهند داد، پیش بینی ما این است که ان‌شاءالله حتما به حول قوه اللهی موفق خواهند شد

خبرگزاری دانا

همزمان با ولادت امام رضا (ع)، خادمان آستان قدس در قالب کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم متبرک این آستان، در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری حضور یافتند.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی می تواند با تیم اقتصادی و اجتماعی هماهنگ مشکلات کشور را که میراث ناکارآمدی و ضعف مدیریتی در طول 8 سال گذشته بود را حل کند.

خبرگزاری دانا

بمناسبت میلاد امام رضا (ع) آئین خطبه خوانی خادمیاران رضوی عصر روز گذشته در مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری دانا

کاروان خدام آستان قدس رضوی به همت کانون خادمیاران رضوی مسجد جوادالائمه اهواز همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) از تلاش‌های کادر درمان و کارکنان بیمارستان‌های بقایی، شفا اهواز در خدمت رسانی به بیماران تقدیر کردند.

خبرگزاری دانا

جشن میلاد امام رضا (ع) عصر دیروز در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

خبرگزاری دانا

هزاران زائر و مجاور در مراسم عصر ولادت امام رضا (ع) که با حضور آیت الله رئیسی در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است، حاضر شدند و استقبالی بی نظیر را از رئیس جمهور منتخب به عمل آورند.