چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام مروی با اشاره به ثبت نام 200 هزار نفر در طرح خادمیاری گفت: پیش از شیوع کرونا حدود 370 هزار زائر اولی به مشهد مقدس مشرف شدند.

خبرگزاری دانا

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه دولت آینده می تواند کسری بودجه را جبران کرده و وابستگی به نفت را کاهش دهد ادامه داد: چنانچه هزینه های جاری دولت کنترل شود امکان جبران کسری بودجه وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولیت آستان قدس رضوی گفت: فعالیت بازرسی و حسابرسی در آستان قدس قدرتمندانه است و حضور بازرسان زینت المجالسی نیست و هیچ خط قرمزی در این آستان مقدس برای بازرسی و حسابرسی وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه از تلخ‌ترین دوران زندگی من محدودیت زیارت برای زائران حرم رضوی در شرایط کرونا بود افزود: هم آموزه‌های دینی و هم عقلانیت به ما آموخته است به سلامت مردم فکر کنیم و بر این اساس بین زیارت و سلامت زائران جمع کردیم و بار رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی...

خبرگزاری مهر

تولیت آستان قدس رضوی گفت: همه مجموعه‌های آستان مقدس از جمله اقتصادی و فرهنگی زیر نظر بازرسی و حسابرسی هستند و هیچ خط قرمزی در این زمینه وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جشن‌های شب و روز میلاد امام رضا (ع) از ساعت 19 امروز آغاز می‌شود و تعویض پرچم گنبد و سخنرانی رئیس جمهور منتخب از جمله این برنامه است.

خبرگزاری دانا

خادمان آستان قدس رضوی با پرچم متبرک گنبد منور و تبرکی های آستان در منازل شهدای شاخص منطقه7 تهران حضور پیدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ریو ایچی سوگی یاما، ایران‌شناس و استاد دانشگاه در ژاپن از سوی سیدعباس صالحی با عنوان «محقق نمونه فرهنگ رضوی» مورد تقدیر قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع) به برکت حضور خدام آستان قدس رضوی در بیجار، دو خانواده مقتول بیجاری به عشق امام هشتم از قصاص قاتلین گذشتند.

خبرگزاری مهر

فرهنگسرای سیار زیارت که در دهه کرامت در شهر تهران برنامه برگزار کرد، در آخرین اجرای خود به میدان راه آهن تهران می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرهاد رهبر نفر دوم دولت سیزدهم است؟، مین‌گذاری اقتصادی در روزهای آخر دولت و تورم بالا، میراث دولت کنونی برای رئیسی، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی طی تماس تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، از ایشان برای سخنرانی در جشن میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی دعوت کرد.

وب‌گاه الف

تولیت آستان قدس رضوی طی تماس تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و از ایشان برای سخنرانی در جشن میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی دعوت کرد.

خبرگزاری مهر

با وجود اینکه سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور بدون حضور تماشاگر برگزار می شود اما فروش پرچم تیم ها ادامه داشت.