چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

آسیب‌های کتاب‌های دینی کودک و نوجوان در یک نشست بررسی شد.

وب‌گاه الف

رشد قارچ‌گونه صرافی‌های غیرمجاز و بی‌نام‌ونشان در فضای مجازی، زنگ خطر تکرار بحران‌هایی مشابه بحران مالباختگان مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز در سال96 را به صدا در آورده است.

خبرگزاری مهر

سنگری پژوهشگر و نویسنده کشورمان معتقد است تخیل پردازی در داستان های مذهبی به دلیل حساسیت های جامعه نسبت به دین، بسیار کاهش یافته است.

وب‌گاه الف

تولیت آستان قدس رضوی قدرت برخورداری از علم و فناوری را بالاتر از قدرت منابع طبیعی برای تولید ثروت و پیشرفت یک کشور دانست و گفت: آستان قدس به میزان توان و امکانات از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت و آن‌ها را تقویت خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

برای هفتمین سال پیاپی شهرستان مهریز روز پنجشنبه سوم تیر، میزبان جمعی از خدام آستان قدس رضوی در جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید بود.

خبرگزاری دانا

مراسم رونمایی از سه محصول جدید فناورانه و دانش‌بنیان، بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی روز شنبه 5 تیر برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

وبینار پرتوهای تمدنی مقام حضرت امام رضا (ع) با سخنرانی جمعی از اندیشمندان و علمای جهان اسلام برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

میلاد جباری گفت: خوشبختانه به یمن حضور خادمین بارگاه امام رضا (ع) در قزوین، دومین فرد زندانی محکوم به قصاص رهایی یافت.

خبرگزاری ایسنا

صبح شنبه 5 تیر، آیین رونمایی از دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، با حضور احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، مالک رحمتی، رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس و دیگر مسئولان در نهالستان آستان قدس رضوی برگزار شد. در حاشیه این بازدید از پهپاد پرنده سم‌پاش مخصوص حرفه کشاورزی با قابلیت حمل 16 لیتر سم محلول نیز رونمایی شد.

خبرگزاری دانا

قاضی‌زاده هاشمی گفت: تکمیل بیمارستان سرخس، سد شوریجه، ساخت بزرگ‌ترین مخزن ذخیره‌سازی گاز، ساخت بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان، ساخت بزرگ‌ترین کارخانه لاستیک‌سازی شرق کشور از جمله پروژه‌هایی است که از دولت سیزدهم مطالبه می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییسی گفت: هیچ گاه بستگان و نزدیکانم در کار من دخالت نکرده اند و نمی کنند، ارتباط ما با مردم و نزدیکان از طریق سامانه هایی است که در اختیار آنان می گذاریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: هنوز از کابینه جدید خبری موثق نداریم و گوش تیز کرده‌ایم برای گزینه‌های احتمالی از جمله یک وزیر کلیدی کابینه، وزیر نفت. وزیری که در داخل، کار زیاد دارد و باید تعامل با جهان و بازار بین‌المللی را بشناسد

خبرگزاری دانا

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا طی بیانیه ای انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا طی بیانیه‌ای انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران را به ایشان و مردم تبریک گفت و تاکید کرد: امید است دولت سیزدهم با عزم و اراده‌ای جدید و آسیب شناسی نسبت به ضعف و کاستی‌های گذشته، در جهت پیشبرد منافع ملی کوشا، موفق و سربلند باشد. در این بیانیه آمده است: بسم لله لرحمن لرحیم اتحادیه...