چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

آیت‌الله رئیسی گفت: در سیاست داخلی و خارجی توجه به کرامت دارای اهمیت است و در هیچ نشست و گفت‌وگویی نباید کرامت و عزت مردم مخدوش شود؛ در سیاست داخلی و خارجی و در نوع تعامل با دنیا، محورمان حفظ کرامت ملت ایران خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

حجت الاسلام ابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب به دعوت تولیت آستان قدس رضوی و همزمان با میلاد امام رضا (ع) در صحن پیامبر اعظم (ص)، در جمع مجاوران و زائران حرم رضوی حضور یافت و سخنرانی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

همه مردم و مسئولان در هر جایی و منصبی که هستند وظیفه دینی و انسانی و اخلاقی شان است که این دولت جدید را کمک و یاری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور منتخب مردم ایران همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) ساعت 15 وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور منتخب در پی دعوت تولیت آستان قدس رضوی وارد مشهد مقدس شد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهوری منتخب مردم ایران همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد.

وب‌گاه الف

برای بسیاری از مردم تیم اقتصادی دولت جدید قابل توجه و دارای اهمیت ویژه ای است.

خبرگزاری ایسنا

حرم امام رضا (ع) در مشهد یکی از معروف‌ترین مکان‌های مذهبی در ایران است؛ بنایی تاریخی با معماری ایرانی و اسلامی که سال‌ها است از میلیون‌ها زائر ایرانی و خارجی میزبانی می‌کند و تا به امروز نیز بارها مورد بازسازی و توسعه قرار گرفته است.

خبرگزاری ایسنا

منتخب مردم تهران در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص کاندیدا شدن برای ریاست شورا در این دوره گفت: برای ریاست شورا تابع دوستان و اعضا خواهم بود.

وب‌گاه الف

خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: فعالیت بازرسی و حسابرسی در آستان قدس قدرتمندانه و حضورشان زینت المجالسی نیست و هیچ خط قرمزی در این آستان مقدس برای بازرسی و حسابرسی وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

عباسی، گفت: با همکاری سازمان اوقاف، سپاه روح الله استان و نمایندگی ولی فقیه در استان شیوه نامه مدیریت مساجد آماده شد که گامی رو به جلو و بلند محسوب می شود که بر طبق آن نحوه ساز و کار فعالیت بخش های مختلف مساجد و مدیریت آن و نظارت نهادهای مختلف تبیین شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) پرچم گنبد و پوشش ضریح مطهر امام رضا (ع) تعویض شد. این مراسم آغاز جشن روز میلاد امام رئوف بود و پس از تعویض پرچم نقاره‌های حرم رضوی شروع به نواختن کردند. همچنین مداحی میثم مطیعی و جواد غفاریان به همراهی سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی از دیگر بخش‌های این مراسم بود. امروز همچنین آیت‌الله سیدابراهیم...

خبرگزاری ایسنا

نتایج انتخابات شورای شهر ششم تهران شب گذشته اعلام شد و کرسی‌های سبز پارلمان شهری پایتخت برای چهار سال به لیست «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» سپرده شد، لیستی که ترکیبی از چهره‌های شناخته شده یا ناشناخته است.

خبرگزاری دانا

در صبح میلاد حضرت امام رضا (ع)، آیین سنتی نقاره نوازی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.