چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه الف

دغدغه اصلی مردم در انتخابات 1400، بی شک اقتصاد است؛ اما هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری که این روزها در حال بیان وعده‌های مختلف هستند، چقدر توان ورود به عرصه اقتصاد، حل مشکل معیشت مردم و تحقق وعده‌هایشان را دارند؟

خبرگزاری دانا

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید از همه آنها استفاده شود اما به‌خاطر برخی جناح‌بازی‌ها از این ظرفیت‌ها غفلت و کشور گرفتار حواشی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه ضبط گفتگو با ایرانیان خارج از کشور در شبکه جام جم در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نحوه مواجهه دولت آینده با حاشیه‌سازی‌ها و حاشیه‌پردازی‌ها گفت: حاشیه‌ها مسئولان را از کار اصلی‌شان برای توجه به دغدغه‌های مردم و حل مشکل معیشت، گرانی و بیکاری و مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی بازمی‌دارد و...

خبرگزاری ایسنا

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید آستانه تحمل مسئولان و نه فقط سران قوا بلکه همه مدیران بالا برود.

وب‌گاه خبر آنلاین

گرچه ترکیب اعلام شده کاندیداها از سوی شورای نگهبان، دوقطبی هایی که پیش بینی شده بود را شکل نداد اما یکی از دو قطبی‌های محتمل، رضایی و رئیسی است؛ دو قطبی‌ای که هر دو قطب آن از یک طیف هستند و می‌توان به آن دو قطبی درون جناحی لقب داد.

وب‌گاه الف

نایب رئیس مجلس درباره احتمال ائتلاف کاندیداهای جبهه انقلاب گفت: افرادی که در عرصه انتخابات از سوی جبهه انتخابات حضور دارند قطعا مصالح انقلاب را به مصالح و منافع شخصی خود ترجیح خواهند داد.

وب‌گاه عصر ایران

آنچه می خوانید زندگی نامه سید ابراهیم رئیسی است که عینا از سایت وی باز نشر می شود.

خبرگزاری دانا

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت من، دولت دلالی، رانت و پارتی بازی نخواهد بود بلکه دولت تولید است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور دوشنبه 10 خرداد با حضور قائم مقام، مدیران و رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی این شورا در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد. برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان‌ها، بزرگداشت یوم الله 15 خرداد و برنامه‌های هفته بازخوانی...

خبرگزاری مهر

شهردار تهران امروز با حضور در صحن شورای شهر به تشریح گزارش تحویل و تحول شهرداری طی دوران مدیریت پنجم شهری پرداخت و از کاهش فروش تراکم بازنگری در طرح تفصیلی سخن گفت.

خبرگزاری مهر

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی و یوم الله 15 خرداد، گفت: برنامه‌ها و اقدامات لازم باید برای هر دو مراسم 14 و 15 خرداد انجام پذیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی و یوم الله 15 خرداد گفت: برنامه‌ها و اقدامات لازم باید برای هر دو مراسم 14 و 15 خرداد انجام پذیرد.

خبرگزاری دانا

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی و یوم الله 15 خرداد گفت: برنامه‌ها و اقدامات لازم باید برای هر دو مراسم 14 و 15 خرداد انجام پذیرد.

خبرگزاری ایسنا

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: گرامیداشت مراسم 14 و 15 خرداد به صورت جداگانه در سراسر کشور برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست بررسی تبعات کمبود پزشک و راهکار‌های موثر برای جبران این معضل با حضور حامد محمودی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امیر رضا احمدی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده‌های علوم پزشکی دانشگاه شاهد و عرفان سعادتی فر، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی در خبرگزاری دانشجو برگزار شد. محمودی: در...

خبرگزاری دانا

جوان گفت: امروز مهمترین نیاز نظام، کارآمدی است و اگر یک مدیر متعهد باشد اما کارآمد نباشد، دوباره هم همین مشکلات را خواهیم داشت. چرا که دلیل اصلی مشکلات امروز مردم، ناکارآمدی مدیران فعلی است.