جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه جشنواره رضوی برای هویت بخشی به نسل جوان است، گفت: لازم است از ظرفیت عظیم کرامت امام رضا (ع) بهره گرفته و برای نسل جوان هویت سازی کنیم.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر گفت: همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) و آخرین روز از گرامیداشت دهه کرامت با حضور خادمان آستان قدس رضوی از 26 خانواده‌ای که پارسال و امسال از خون عزیزان خود گذشتند و موجب رهایی محکومان به قصاص نفس از چوبه‌دار در زندان‌های استان بوشهر شده بودند، تجلیل شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات به نشر از آغاز به کار رویداد کتاب محور «قلم گاه» با نگاه جدیدی به کتاب و مسابقات کتابخوانی توسط انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تالار موزه‌ای «ماه هشتم» با نمایش گزیده آثار مرتبط با حضرت امام رضا علیه‌السلام در گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت گفت: دهه کرامت با شعار «خدمت کریمانه؛ همدلی و امیدآفرینی» با مشارکت 42 دستگاه در سطحی وسیعی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از تشرف تمام کارکنان واحد‌های غیرمستقل شهرداری تهران به مشهد مقدس تا پایان سال 1403 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری رئیس ستاد مرکزی مراسم 14 و 15 خرداد در نشست خبری که در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برگزار شد، ضمن تشریح ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت 14 و 15 خرداد در سراسر کشور گفت: چهاردهم خرداد 1368 و پانزدهم خرداد 1342 یادآور دو رویداد مهم انقلاب اسلامی است که یاد و نام رهبر کبیر انقلاب اسلامی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز میلاد هشتمین نور ولایت، امام رضا (ع) یک انیمیشن سینمایی و یک فیلم تلویزیونی از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و برنامه‌های کمیته امداد برای اشتغال، وام، نحوه دریافت تسهیلات جدید و مسکن مددجویان اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: رئیس دفتر بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی در شهر قم گفت: کتاب عیون اخبارالرضا به تعبیر یکی از بزرگان می تواند یک کتاب بالینی باشد که ما هر شب پیش از خواب، همچون نهج البلاغه، بعد از تلاوت قرآن کریم و زمزمه صحیفه سجادیه، بخش هایی از این کتاب را مرور کنیم.

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون دوومیدانی در شرایطی دلایل تغییر میزبانی رقابت‌های جام امام رضا (ع) را اعلام کرد که به نظرم می‌رسد دلایل مطرح شده، بهانه‌هایی برای فرار از میزبانی در مشهد هستند.