جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - دبیر کانون تعلیم و تربیت دفتر آستان قدس رضوی در گنبدکاووس اعلام کرد: با همکاری برخی معلمان و مدیران مدارس این شهرستان و در قالب طرح جهادی خادمیاران رضوی حدود 2 هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم در کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه شرکت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گل‌آرایی از جمله اتفاقاتی است که همه ساله در دهه کرامت با دقت و ظافت خاصی توسط خادمان گل در حرم مطهر امام رضا (ع) رخ می‌دهد و این اتفاق حال و هوای خاصی به فضای زیارتی آستان قدس رضوی می‌دهند. امسال هم خادمان گل و گیاه از سراسر کشو در مشهد مقدس حضور یافته و با ذوق و سلیقه حرم امام مهربان را گل‌آرایی کردند. صحن‌ها، رواق‌ها، جایگاه‌های اجرای مراسم،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هوشمند گفت: به‌طور میانگین در چهار پنج روز مانده به دهه کرامت روزی بیش از 85 ساعت از آنتن صداوسیما به برنامه‌های دهه کرامت اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های رادیویی در سالروز ولادت امام رضا (ع)، ویژه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده که شاید مهمترین آن صبح عید با شما باشد که صبح 10 خرداد روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

به همت به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) همزمان با دهه کرامت رضوی، طرح توزیع کتاب در راستای گسترش عدالت اجتماعی و توسعه فرهنگی به وسیله کتابخانه‌های سیار در مناطق محروم و دور افتاده استان خراسان رضوی اجرایی شده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات به نشر از راه اندازی و برپایی کتابفروشی‌های سیار در مناطق محروم استان خراسان رضوی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در خصوص برگزاری جشن بزرگ امام رضایی‌ها اظهار کرد: در آستانه میلاد امام هشتم (ع) یکی از مراسم‌های میدانی مهم سال را در پیش داریم؛ سال گذشته تجربه موفقی در جشن امام رضایی‌ها داشتیم و امسال قرار است تا این اتفاق را در یک فضای جدید و متفاوت تکرار کنیم. وی افزود: پیش از این برنامه شب میلاد امام...