جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به طراحی و ساخت آسمان‌نماهای بزرگ برای مراکز پژوهشی، دانشگاهی و فناور، کرده است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - همزمان با دهه کرامت خادمین آستان قدس رضوی به همراه پرچم حرم مطهر رضوی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) حضور یافتند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با دهه کرامت خادمین آستان قدس رضوی به همراه پرچم حرم مطهر رضوی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) حضور یافتند.

خبرگزاری تسنیم

محمود سالاری معتقد است که آستان قدس رضوی در گذشته ملک الشعرا و ملک الخطاطین تربیت می‌کرد و خوشنویسان را برای تولید محتوا با محور امام رضا علیه السلام به خدمت می‌گرفت.

خبرگزاری تسنیم

محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت محمد مهدی هراتی عضو فرهنگستان هنر را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به طراح و ساخت آسمان‌نما‌های بزرگ برای مراکز پژوهشی، دانشگاهی و فناور کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اختتامیه نخستین جشنواره جوانه‌های رضوی به مناسبت ایام دهه کرامت در تالار فرهنگ تهران برگزار و 200 اثر منتخب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی فقیه در استان خراسان با انتقاد از لایحه حجاب و با اشاره به بررسی این لایحه در مجلس از نمایندگان مجلس خواست تا لایحه‌ای را تصویب کنید که بازدارندگی لازم را داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: عزیزانی که در دولت هستند، توجه کنند که زندگی و معیشت مردم را چه طور اداره می کنند. این مردم رعیت امام رضا (ع) هستند و این کشور، مُلک امام رضا (ع) است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی گفت: در روزهای اخیر، مجلس درحال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی حجابی؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه مشهد گفت: عزیزان و برادران، بنشینید بررسی کنید ببینید چه چیزی را تصویب می‌کنید. اگر کشف حجاب نهادینه و حجاب براندازی شود، بسیاری از مسائل زیر پا گذاشته می‌شود. این کشور، مُلک امام رضا (ع) است. این طور نشود که به جای لایحه حجاب، لایحه صیانت از بی‌حجابی به تصویب برسد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم رونمایی از کتاب "یاران دبیرستان" برگزار شد. داود عطایی نویسنده این اثر از پیگیری برای ساخت مستندی از سو‌ژه‌های این کتاب خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سید احمد علم‌الهدی: در روزهای اخیر، مجلس در حال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی‌حجابی؟ امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‌ای را تصویب نکند که افراد همان طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از بازیکنان شماره هشت لیگ برتر به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند.