جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

خیلی عجیب بود. مادام نگفت حاجتمان را «می‌گوییم». گفت: «می‌گیریم می‌آییم»! با همین قطعیت و استحکام.

خبرگزاری تسنیم

بنا بر اعلام مسئولان فرهنگی شهرداری تهران، میدان خراسان در قدیم محل گذر زائرین امام رضا (ع) به سمت مشهد و محل چاوش‌خوانی بوده و به همین جهت جشن امام رضایی‌ها در این محل برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور، توضیحاتی پیرامون پرونده کثیر الشاکی شرکت صنعتی سدید ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

شعبه اول دیوان عالی کشور پس از بررسی مفاد لوایح و استماع اظهارات طرفین، رأی مذکور را خلاف بین شرع ندانست و اعاده دادرسی را مردود اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از رد درخواست اعاده دادرسی تولیت آستان قدس رضوی و تولیت آستان حضرت معصومه (س) در پرونده کثیرالشاکی سدید خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارگردان سینما گفت: من شرایط این روزهای سینما را مناسب نمی‌دانم، وضعیت این روزها و فیلم‌هایی که روی پرده می‌رود، مناسب سینمای ایران نیست. شأن سینمای ایران فقط فیلم‌هایی مبتذل بافروش‌های نجومی نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تکریم شهدای امنیت و برگزاری جشنواره سلاله از جمله برنامه های آستان های مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در دهه کرامت بوده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - خادمین آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت در ادامه برنامه زیر سایه خورشید، بیرق امام رضا (ع) را به کردستان حمل کرده و در نخستین گام وارد سنندج شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در اینباره گفت: «در آستانه میلاد امام هشتم (ع) یکی از مراسم‌های میدانی مهم سال را در پیش داریم. سال گذشته تجربه موفقی در جشن امام رضایی‌ها داشتیم و امسال قرار است تا این اتفاق را در یک فضای جدید و متفاوت تکرار کنیم.» معاون شهردار تهران ادامه داد: «پیش از این برنامه شب میلاد امام رضا (ع) به صورت...

خبرگزاری تسنیم

در آستانه میلاد امام رضا (ع) جشن بزرگ امام رضایی‌ها دوشنبه 8 خرداد ساعت 8 شب در میدان خراسان برگزار می‌شود.