شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد باقر قالیباف، رییس مجلس از اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی به دادگاه شکایت کرده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که دستگاه قضایی همین هفته به این شکایت رسیدگی خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد علی ابطحی گفت: ایشان سال‌هاست که امام جمعه رشت است قبل از هرچیز باید خودشان پاسخ بدهد که چرا در طول این سال‌ها نتوانستند نسلی را در آنجا تربیت کنند که حداقل در چنین مجلسی با حضور نماینده ولی فقیه اصول اولیه دین و شرعیات را رعایت کنند. این اشخاص پاسخ گو نیستند اما مدعی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کلام همان است که تولیت آستان قدس رضوی در تقیبح «بیزاریم» گفته است: "دل‌مان را خوش نکنیم به آن جمعیتی که با ما و گرایش همراه ما هستند".

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران نوشت: "سیاست ما عین دیانت ماست" برای این بود که رفتار دیگران دینی شود نه این که روحانیون گمان کنند فرمانده نیروی انتظامی یا استاندار و مقام اجرایی‌اند حال آن که نه پلیس و نه مقامات دولتی نیز این گونه حرف نمی‌زنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهید بهشتی گفت: هر کس و هر گروه و هر مقام و هر عالم و عامی که از این راه آزادی کامل اندیشه و عقیده، ذره ای منحرف شود، از صراط مستقیم اسلام منحرف شده است و من به عنوان یک روحانی با شما عهد می کنم که در همه ی عمرم و هم اکنون و تا زنده ام، از کسانی که در صدد تحمیل عقیده و فکر و اندیشه به دیگران هستند بیزارم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه رسالت نوشت: چرا نمی‌فهمیم بابت چه چیزی همه واجبات در برابر امر به معروف و نهی از منکر همچون قطره آبی در مقابل دریای پهناور است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه رسالت به بهانه اعلام برائت امام جمعه رشت از برخی حضار داخل یک جلسه که حجاب شرعی را رعایت نکرده بودند، خطاب به او گفت که اگر قرار به بیزاری از گناهکاران است باید از همه بیزار بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: وظیفه ما در مقابل انحرافات، دغدغه‌مندی است نه اینکه بگوییم بیزاریم!

وب‌گاه عصر ایران

جان کلام همان است که تولیت آستان قدس رضوی در تقیبح «بیزاریم» گفته است: "دل‌مان را خوش نکنیم به آن جمعیتی که با ما و گرایش همراه ما هستند".

وب‌گاه الف

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در برخورد به یک جوان نمی‌توانیم بگوییم حالا که او دچار انحراف شده از او بیزاریم! اینها فرزندان اسلام و ایران و انقلاب هستند و وقتی انحرافی می‌بینیم، باید در هدایت آنها بی‌تابی کنیم نه بی‌اعتنایی!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس با انتقاد از رفتار‌هایی که باعث اختلاف بین قوا می‌شود گفت: بازرس ویژه رئیس جمهور به جای تشویش اذهان عمومی، نام همه نهاد‌ها را در بحث خودرو را اعلام کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: وظیفه ما در مقابل انحرافات، دغدغه‌مندی است نه اینکه بگوییم بیزاریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهرآرانیوز نوشت: حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: وظیفه ما در مقابل انحرافات، دغدغه‌مندی است نه اینکه بگوییم بیزاریم! دلمان را خوش نکنیم به آن جمعیتی که با ما و گرایش ما همراه هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین "احمد مروی" در یادواره شهیدان سیدجعفر و سیدمحمدباقر حجازی که در مسجد مهدیه شهرستان همدان برگزار شد، با بیان این‌که شعائر الهی به معنای علامت‌ها و نشانه‌هایی است که انسان را به یاد و ذکر خدا می‌اندازد، ابراز کرد: برگزاری هرگونه جلسه و محفلی که در آن حاضران و مخاطبان، سخنان اولیای دین را بشنوند و بر میزان ایمان و اعتقادشان افزوده...

خبرگزاری مهر

رمان «عمارت پیر» نوشته حسین زند به زودی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) چاپ و راهی بازار نشر می‌شود.