شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه عصر ایران

نه تنها آستان قدس رضوی بلکه بر اساس قانون تمامی آستان‌های مقدس، بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها از پرداخت مالیات مرتبط با موقوفات و نذورات معاف هستند؛ همچنین در بسیاری از کشور‌های جهان نیز مؤسسات و نهاد‌های عام‌المنفعه و خیریه از معافیت مالیاتی برخوردارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: گردشگران و دوستداران موزه و تاریخ، هم‌زمان با تعطیلات عید سعید فطر می‌توانند با 50 درصد تخفیف بهای بلیت، از خدمات موزه‌ای و گردشگری کتابخانه و موزه ملی ملک بهره‌مند شوند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

با حکم رئیس جهاد دانشگاهی، محمدمهدی خیرجو به عنوان سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و عضو هیئت مدیره این خبرگزاری منصوب شد.

خبرگزاری مهر

با حکم رئیس جهاددانشگاهی، محمدمهدی خیرجو به عنوان سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و عضو هیأت مدیره این خبرگزاری منصوب شد.

خبرگزاری مهر

کانون پرورش فکری و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند تا بر اساس آن همکاری‌های مشترکی در زمینه اشاعه و ترویج فرهنگ والای رضوی در میان کودکان، نوجوانان شکل بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «یک دانه توت فرنگی» نوشته یگانه مرادی شامل داستانی با موضوع امانت داری به تازگی با تصویرگری سحر فرهاد روش توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب به آیه 58 سوره نساء اشاره دارد که از این‌قرار است: «خدا به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانشان پس دهید.» داستان با آوردن و به امانت گذاشتن ظرف توت...

خبرگزاری مهر

کتاب «یک دانه توت فرنگی» نوشته یگانه مرادی با تصویرگری سحر فرهاد روش توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه در سفری دو روزه، دوشنبه شب وارد تونس شد.

خبرگزاری مهر

مجموعه درس گفتارهای زنده‌یاد سعید تشکری در قالب کتاب «طرح آهی از ماه» توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) چاپ و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل نشر صاد گفت: تولید کاغذ داخلی و در اختیار گذاشتن آن توسط وزارت ارشاد بخشی از نیازها را پاسخ می‌دهد اما میزان دریافت کاغذ تولید داخلی اصلاً قابل مقایسه با نیاز ناشران نیست.