شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نشر آثار رهبر معظم انقلاب در گزارشی با عنوان «اینجا خانه من است»، به روایت بازدید ایشان از نمایشگاه کتاب پرداخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، مصطفی زیبایی نژاد در توضیح این برنامه‌ها گفت: شهرداری تهران با تجربه برنامه‌های گذشته با مشارکت حداکثری مساجد، گروه‌های مردمی وخودجوش، سرا‌های محلات و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به منظور پاسداشت دهه کرامت و تعظیم شعائر اسلامی به اجرای پرشور برنامه‌های دهه کرامت به ویژه میلاد با سعادت حضرت فاطمه...

خبرگزاری مهر

مجموعه چهار جلدی «داستان های پاپاپا» نوشته کلر ژوبرت توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

خبرگزاری تسنیم

کتاب از شخصیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای جدا شدنی نیست. رهبر انقلاب اسلامی ادامه شخصیت همان نوجوان هفت هشت دهه قبل است که محل انس و آرامشش با کتاب و کتابخانه آستان قدس رضوی گره خورده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: دهه کرامت با اجرای برنامه‌های متنوع در مناطق 22 گانه شهرداری تهران با شعار «مهر خواهری؛ مهر برادری» برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امسال از 20 تا 30 اردیبهشت، نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی برپاست و استقبال خیلی خوبی هم تا اینجا از آن شده است. انتشارات آستان قدس رضوی و انتشارات پرنده، از جمله ناشران فعال در این نمایشگاه هستند. همراه با ایوب آقاخانی به این غرفه‌ها سری زده‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «در این حوزه از دست من] دیگر [کاری بر نمی‌آید! زبانم کار می‌کند که آن هم... کار با این آقایان است!» این‌ها را آقا در پاسخ به درخواست آقای علمی، مدیر نشر سخن می‌گویند که خواسته بود برای مهار قیمت کاغذ اقدامی انجام شود. چند ثانیه‌ای همه می‌روند در بهت و فضا سنگین می‌شود. در نهایت وزیر ارشاد جلو می‌آید و از اقدامات صورت‌گرفته برای افزایش تولید کاغذ...

وب‌گاه مشرق نیوز

کتاب از شخصیت مقام معظم رهبری جدا شدنی نیست و ایشان درباره نمایشگاه کتاب فرمودند که «اینجا خانه من و عشق من است.»

خبرگزاری مهر

کتاب از شخصیت مقام معظم رهبری جدا شدنی نیست و ایشان درباره نمایشگاه کتاب فرمودند که «اینجا خانه من و عشق من است.»

خبرگزاری تسنیم

همزمان با معرفی اعضای گروه انتخاب بخش مسابقه سینمای بین الملل نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار اسامی 41 فیلم راه یافته به این بخش از سوی دبیرخانه این رویداد هنری اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با معرفی اعضای گروه انتخاب بخش مسابقه سینمای بین الملل جشنواره بین المللی فیلم ایثار اسامی 41 فیلم راه یافته به این بخش اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از ضمانت شرکت‌های دانش‌بنیان در انتشار اوراق صکوک نوآوری در بازار سرمایه توسط صندوق نوآوری با همکاری بانک تجارت خبر داد.

خبرگزاری مهر

ایشان درمورد کتاب «بینوایان» با ترجمه جدید پرسیدند و توضیحاتی را به ایشان ارائه کردم. همچنین کتاب «جهان‌بینی در ایران پیش از انقلاب» را مورد اشاره قرار دادند و پرسیدند، این کتاب درباره چیست؟