شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در یونسکو از ثبت سه اثر، از جمله مجموعه آثار مولانا به نام ایران در فهرست حافظه جهانی یونسکو خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطب جمعه قم گفت: حجاب علاوه بر اینکه اصل شرعی است، یک اصل قانونی نیز هست که در قانون مدنی به آن تصریح و برای متخلفین از آن مجازات در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه عصر ایران

عفاف و حجاب هم از لحاظ تبیینی و هم میدانی باید مورد توجه و استمرار قرار بگیرد، عفاف حجاب علاوه بر اینکه اصل شرعی است، یک اصل قانونی نیز هست که در قانون مدنی به آن تصریح و برای متخلفین از آن مجازات در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در این شرایط جوانی غیور به‌پا خاست و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد و تلاش دشمنان برای شبهه‌افکنی و گل‌آلود کردن چهره این شهید موفق نیست زیرا این غیرتمندی نشان داد که این فرهنگ عفت‌پسند است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به مجموعه‌ای از رویداد‌های فرهنگی و ادبی برگزار شده در روز نهم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره شده است.

خبرگزاری مهر

با گذشت 9 روز از سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران 163 هزار و 340 مرسوله پستی از خریدهای مخاطبان این رویداد به دستشان رسید.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران از ارسال 11 هزار و 940 بسته به دست مردم خبر داد و گفت: فروش مجازی به 83 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در مجمع مشورتی دهه کرامت که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران ارشد استانی و شهری در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، از تدابیر اندیشیده شده توسط دستگاه‌های مختلف استان در میزبانی از زائران نوروزی تقدیر و اظهارداشت: در ایام نوروز با تلاش مسئولان استانی و شهری میزبانی خوب، کریمانه...

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت خارجه گفت: امضای قرارداد ریلی رشت_آستارا با اِشراف رؤسای جمهور ایران و روسیه انجام شد و ابراز نگرانی آمریکا در این خصوص ناروا و مردود است.

خبرگزاری تسنیم

زینب عرفانیان نویسنده کتاب «مربع‌های قرمز»، روایتی مفصل از جلسه رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «خاتون و قوماندان» نوشت.

وب‌گاه فرارو

محمد رییس‌زاده گفته که «با بررسی اسناد موجود از جمله فیلم‌های ضبط‌شده در مطب، اظهارات شاهدان و بعدا صحبت‌های خانواده خود بیمار، مشخص شد که اصل موضوع کاملا کذب است و فیلم‌های همان زمان مطب نیز حاکی از آن است که بیماران محجبه متعددی در صف انتظار ویزیت نشسته‌اند و عدم پذیرش بیمار به علت محجبه بودن، کاملا دروغ است».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان اعتاب مقدسه از آمادگی کامل خود برای برگزاری صد‌ها عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در سراسر کشور و برخی از کشور‌های جهان خبر دادند.