شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات به نشر گفت: اولین نشست عصرانه داستان نویسان رضوی سه‌شنبه 12 اردیبهشت میزبان حضور علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و افرادی که در این وادی قلم می‌زنند، است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین نشست عصرانه داستان نویسان رضوی سه‌شنبه همین هفته مصادف با 12 اردیبهشت ساعت 17 در مشهد، خیابان امام خمینی، روبروی باغ ملی _ فروشگاه مرکزی کتاب به‌نشر برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فاطمی امین از معدود وزرایی است که در کارنامه وزارتی خود که آغاز به‌کارش از 3 شهریور 1400 تاکنون یعنی 7 اردیبهشت 1402 به مدت یک سال و 8 ماه است، رکورد دار ثبت 4 استیضاح است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لایحه تشکیل وزارت بازرگانی پیام روشن دولت به استیضاح مجلس است و این که دولت به وزارت شدن بخش بازرگانی کشور تن داده، و در این راستا قرار است لایحه‌ای به مجلس ارائه بدهد.

خبرگزاری مهر

کتاب «قول می‌دهم» توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) چاپ و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نویسنده در گزارش حاضر تاکید می‌کند که شاید مقاومت دولت رئیسی برای عدم آوردن لایحه تبدیل بخش بازرگانی زیر نظر وزارت صمت به وزارتخانه، و تبدیل آن به سازمان که خود متضمن خروج از شفافیت در حوزه هزینه و درآمد آن است، سرنوشت وزیر صمت را این‌بار دگرگون کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تبیین و بررسی نمودهای مختلف فرهنگ و آموزه‌های سیره وجود مبارک حضرت امام رضا (ع) در محصولات رسانه‌ای با تأکید بر بررسی نسبت مفاهیم بنیادین و مسائل روز با آموزه‌های رضوی به‌ویژه در حوزه انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، گفت‌وگو، اخلاق و تعامل، جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت، اخلاق و تعامل از جمله محورهای سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دکتر اکبر نصراللهی دبیر علمی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) به دو اتفاق مهم این دوره اشاره کرد که محدودیتی برای شرکت همه زبان‌ها و مذاهب ندارد و نکته بعدی اضافه شدن پویش مردمی که می‌تواند از یک پست در فضای‌مجازی با هشتک امام رضایی آغاز شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز رسانه آستان قدس رضوی گفت: خادمیاران رسانه‌ای امام رضا (ع) می‌توانند با تولید محتوا خدمت خود را به جشنواره امام رضا (ع) ارائه می‌دهند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات روایت فتح می‌گوید اگر اصلاح قیمت روی کتاب‌هایی که بیش از سه تا پنج سال از انتشار آن‌ها می‌گذرد شکل نگیرد، این کتاب‌ها از عرصه پخش خارج می‌شوند و به اصطلاح می‌میرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت برگزار شد و نشاط و امیدآفرینی به عنوان محور برنامه‌های این دهه انتخاب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار رئیس سازمان صداوسیما که در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد، ضمن آرزوی موفقیت در انجام وظایف محوله برای رئیس و مجموعه رسانه ملی، اظهار کرد: نقش رسانه ملی با توجه به برخورداری از جمعیت قابل توجه از مخاطبین و در شرایطی که فرهنگ جامعه تحت هجوم سنگین رسانه‌های معاند قرار دارد، بسیار مهم و حساس است. وی در ادامه...