شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

حضور «سوران» به عنوان دومین سریال مرکز سریال سوره در نمایشگاه کتاب تهران بدین دلیل است که اقتباسی از کتاب تحسین شده «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزارراغب از انتشارات سوره مهر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی گفت: زیارت با معرفت می‌تواند انسان را از جهنم مادیات نجات و به سوی رضوان الهی رهنمود سازد.

خبرگزاری میزان

آئین خطبه خوانی میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در آستان مقدس آن حضرت با حضور قشر‌های مختلف مردم، خادمان حرم حضرت معصومه (س) و آستان قدس رضوی و مسئولان برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروه‌های برنامه‌ساز شبکه های مختلف به مناسبت دهه کرامت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع)، برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا، از جمله آتش‌سوزی ساختمان میدان رازی، اعلام اسامی ساختمان‌های پرخطر به شهروندان و وضعیت نوبت‌گیری اینترنتی ستاد معاینه فنی خودروها پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

تولیت آستان قدس رضوی یک خبر خوش هم برای کتاب‌خوان‌های مناطق کم‌برخوردار کشور دارد که آن را در پاسخ به پرسش خبرنگاری مطرح می‌کند:" بنا داریم 20 هزار جلد کتاب به جوانان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار کشور اهدا کنیم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی می‌گوید امروز کاروان "زیر سایه خورشید" در 2 هزار نقطه کشور و بیش از 100 شهر، با شعار «جمع‌مان جمع است زیر پرچمت» حضور دارد.

خبرگزاری مهر

مشهد شهردار مشهد گفت: امسال 50 درصد بودجه عمرانی آتی شهرداری به مناطق حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته است.

خبرگزاری مهر

ششمین اجلاسیه تولیت های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی با حضور تولیت‌های اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری در قم پایان یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری اعزام خادمان حرم مطهر رضوی به نقاط مختلف سراسر کشور در دهه کرامت امروز شنبه 30 اردیبهشت برگزار شد.

خبرگزاری مهر

در این قسمت از چند ثانیه با کتاب، همراه انتشارات آستان قدس رضوی هستیم.

خبرگزاری تسنیم

تولیت آستان قدس رضوی گفت: حدود 20 هزار جلد کتاب برای مناطقی که جوانان و نوجوانان به این کتاب‌ها دسترسی یا قدرت خرید آنها را ندارند، تهیه و ارسال خواهیم کرد.