شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور با اشاره به تجربه‌ای که ایران در قدرتمند و نفوذناپذیرشدن دارد، گفت: تجربه ایران در قدرتمند و نفوذناپذیر شدن، می‌تواند برای ملت‌های دیگر درس باشد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور درباره روابط ایران و سوریه و نیز سفر خود به این کشور گفت: روابط بین ایران و سوریه، کاملا راهبردی و استراتژیک است و این روابط همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. سفر بنده هم در راستای همین روابط راهبردی بین ایران و سوریه است و بر تحکیم روابط تاکید خواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم

خانواده "محمد صالحه" از نخبگان دانشگاه صنعتی شریف و از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی مدال طلای المپیاد این نخبه را به موزه حرم امام رضا (ع) اهدا کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور در گفتگو با شبکه المیادین درباره روابط ایران و سوریه و نیز سفر خود به این کشور گفت: روابط بین ایران و سوریه، کاملا راهبردی و استراتژیک است و این روابط همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: روابط بین ایران و سوریه، کاملا راهبردی و استراتژیک است و این روابط همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در آستانه سفر به سوریه که نخستین سفر رسمی یک مقام عالی خارجی از سوریه بعد از حدود 13 سال جنگ داخلی در این کشور است، در گفتگویی مفصل با شبکه تلویزیونی المیادین به تشریح اهداف این سفر و نیز روابط و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت. متن کامل این گفتگو به شرح زیر است: المیادین: جمهوری اسلامی ایران کشوری محوری در منطقه...

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام قاضی عسکر گفت: اگر ما امروز شبهات اعتقادی و سیاسی جوانان را پاسخ ندهیم، اعتقادشان از دست می‌رود. وقتی جوانان ما لیست دارایی یک مقام مسئول را می‌شنوند و این خبر را باور می‌کنند، اعتمادشان به نظام و مسئولان به شدت آسیب می‌بیند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - روزنامه "ملتی" قدیمی‌ترین نشریه آزاد و مردمی موجود در آرشیو مطبوعات کتابخانه آستان قدس رضوی با قدمت 157 سال، روز سه‌شنبه طی مراسمی در مشهد رونمایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالیکه بعد از انقلاب اسلامی بیش از میزبان جام جهانی در کشور ورزشگاه ساخته ایم اما برخی نداشتن ورزشگاه خانگی استقلال و پرسپولیس را دستمایه برخی انتقادها کرده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

استیضاح فاطمی امین نشان داد که شیوه مجلس نه چشم بستن بر ناکارآمدی و نه از جنس تقابل با دولت، بلکه کمکی به دولت و ملت بود.

وب‌گاه گسترش

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری و استاندار سابق تهران به عنوان وزیر جدید آموزش و پرورش به مجلس معرفی خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از نگاه ناظران سیاسی، تعطیلی مجلس در ساعت 11.30 و فرصت ارائه زمان برای آخرین لابی‌ها تا ساعت 13 که جلسه استیضاح تشکیل می‌شود، در صورت عدم رای آوری استیضاح، بی‌تردید در کارنامه دولت و نمایندگان مجلس بزرگ‌ترین بی‌اعتمادی تاریخ این دو نهاد را نزد افکار عمومی رقم خواهد زد.