شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جشنواره، اعضای گروه انتخاب مسابقه فیلم‌های بین‌الملل نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه «ایثار» متشکل از غلامرضا منتظمی پژوهشگر، فعال سیاسی و فرهنگی و بنیانگذار کنفرانس بین المللی افق نو، جان جیمز یوبل نویسنده و فعال سیاسی از آمریکا، محمد ابو الجدایل فیلمساز فعال رسانه و پژوهشگر از سوریه، مهرداد...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

دورهمی «خیلی دخترونه» به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) چهارشنبه 27 اردیبهشت در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان بعد از ظهر امروز (یکشنبه 24 اردیبهشت 1402) از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برپا شده است، بازدید کرد. «مکتب حاج قاسم»، «انتشارات انقلاب اسلامی» و «نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» نخستین غرفه‌هایی بودند که مورد بازدید سخنگوی شورای نگهبان قرار گرفت و دکتر طحان‌نظیف ضمن...

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای نگهبان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید و با ناشران و نویسندگان گفتگو کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات به نشر گفت: قفسه‌های ادبیات پایداری این انتشارات مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از بحران بازنشستگی فرهنگیان و کمبود معلم در این استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده سپاه قدس با بیان "برای اضمحلال کامل اسرائیل همه کنار جبهه مقاومت هستیم"، گفت: امروز به‌برکت هدایت رهبری معظم انقلاب آرزوی امام عظیم‌الشأن محقق و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد: معلمان اول باید خودساخته باشند تا انسان‌سازی کنند؛ اولین گام برای توسعه بشریت، خودسازی است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر فروش غرفه انتشارات آستان قدس رضوی می‌گوید: با توجه به شرایط روز، ناشران کودک و نوجوان باید خودشان را مجهزتر کنند که یکی از نمودهای آن استفاده از تصویرگری‌های شاد و جذاب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سلسله نشست‌های گوشه نقد در روز نخست نمایشگاه کتاب تهران با موضوع رونمایی از کتاب‌های «فهرست توصیفی کتاب‌های چاپ سنگی آستان قدس رضوی» و «بازشناخت تفاسیر خطی فارسی» به قلم مرحوم سید علی اردلان‌جوان با حضور سید محسن ناجی نصرآبادی، فرید قاسمی، حسن علی فریدونی، حبیب‌الله عظیمی‌محقق در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد. در ابتدای این نشست، حبیب‌الله عظیمی‌محقق...

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اعطای وام قرض الحسنه هزینه‌ای دارد که می‌توان آن را مطالبه کرد و نمی‌توان کارمزد 4 درصدی را برای این وام‌ها در نظر گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصباحی مقدم گفت: توسعه فرهنگ قرض الحسنه در مهار تورم و کاهش آن تاثیر دارد و باید در این مسیر مستحکم گام برداریم.