شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

تا به حال از زمان انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران به هیچ‌یک از 15 کشور همسایه خود ابتدا به ساکن، تعرضی نداشته است و آغازکننده هیچ جنگی نبوده و نخواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل انتشارات زائر رضوی گفت: از نمایشگاه کتاب که بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است توقع داریم که زیر چتر کتاب به تنوع فرهنگی در کشور توجه کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهل نسخه خطی صحیفه سجادیه متعلق به قرون و مذاهب مختلف اسلامی، در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رواق حضرت زهرا (س) در شب بیست و یکم ماه رمضان، میزبان مراسم احیای ویژه‌ای برای ناشنوایان بود.

خبرگزاری مهر

رمان «هیولای اسب‌سوار» نوشته مجید ملامحمدی توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری تسنیم

جمعیت زیادی از زائران امام رضا علیه‌السلام در شب شهادت امیرالمؤمنین (ع) و دومین شب قدر در مراسم آستان قدس رضوی حضور یافتند.

خبرگزاری مهر

جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با محوریت مهمترین شاخص‌های وزارت فرهنگ در حوزه فرهنگ عمومی در سال 1402 برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی گفت: حدود 4 هزار زندانی در خراسان رضوی با عفو مقام معظم رهبری، آزاد و نزدیک به 2 هزار نفر مشمول تقلیل مجازات شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون تبلیغات حرم مطهر رضوی درباره پخش ویژه برنامه‌های شب‌های قدر از حرم مطهر رضوی توضیحاتی داد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی جزئیات مراسم روز قدس در مشهد و سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از روز گذشته شایعاتی مبنی بر تصمیم‌گیری برای جابجایی آیت‌الله مروی تولیت آستان قدس رضوی مطرح شده که دلیل آن تشدید بیماری وی عنوان شده است.

خبرگزاری مهر

مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید با ادبیات فاخر و سخن شایسته جامعه را به حجاب دعوت کرد؛ هنرمندان، ادیبان و اصحاب رسانه باید در این حوزه با ادبیات قوی و آثار هنری فاخر پای کار بیایند.

خبرگزاری مهر

کتابخانه و موزه ملی ملک، نمایشگاه چهل آینه را هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برپا کرد. این نمایشگاه سوره فاتحه الکتاب از 40 نسخه خطی قرآن مجید در این گنجینه تاریخی را به نمایش می‌گذارد.