شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم احیا ویژه ناشنوایان در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی با حضور مترجم ناشنوایان برگزار و به طور همزمان از شبکه سلامت پخش خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه بیست گفت: در حال حاضر احداث زائرسرا در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در منطقه در دستور کار است و انشاءالله در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه بیست از افتتاح و بهره‌برداری پروژه عمو عباس در این منطقه خبر داد و گفت: در حال حاضر احداث زائرسرا در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در منطقه در دستور کار است و انشاءالله در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری بلومبرگ با استناد به داده‌های شرکت‌های کشتی‌رانی گزارش داده است که ایران برای نفت صادراتی به پالایشگاه‌های چینی، از روسیه نیز تخفیف بیشتری می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فردا جمعه 18 فروردین همزمان با ششمین روز برگزاری از ساعت 14 آغاز به کار می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مامور امنیتی که عامل ترور دو طلبه در حرم مطهر رضوی را به دام انداخت در گفت وگوی به روایت این حادثه تلخ پرداخت.

وب‌گاه فرارو

میدان مشق در زمان فتحعلی‌شاه قاجار بنیاد نهاده شد و در دوره ناصرالدین‌شاه، تجدید و توسعه یافت. به اهتمام محمدحسن‌خان سپهسالار، میدان مشق به شکل مربع درآمد و دیوار‌هایی مشتمل بر طاق‌نما‌های آجری، گرداگرد آن ایجاد و دارای دروازه‌ای شد با یک در دولنگه و دو طاق‌نمای مسدود.

وب‌گاه عصر ایران

سال تازه خورشیدی (1402) در حالی آغاز شده که به روشنی می‌توان دید ابراهیم رییسی و دولت او با دوراهی‌های متعددی روبه‌رویند و اقتضای مواجهه با دو راهی ناگزیری از انتخاب است و در بررسی اول به حجاب و بنزین پرداخته‌ایم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی گفت: بنده عرض می‌کنم که بی‌حجاب هم ضداسلام است و هم ضدقانون. بی‌حجابی هم دین شکنی است و هم قانون‌گریزی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علم الهدی خطاب به جوانان و قشر نخبگانی جامعه تأکید کرد: شما تحصیل‌کرده و اهل فکر و اندیشه هستید و بر مبنای مطالعه و تحقیق، می‌توانید دستاوردهای این نظام 45 ساله را با دو هزار و 500 سال نظام شاهنشاهی مقایسه کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم الهدی با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد که تجاهر به فسق صورت بگیرد، افزود: بنده عرض می‌کنم که بی‌حجاب هم ضداسلام است و هم ضدقانون. بی‌حجابی هم دین شکنی است و هم قانون‌گریزی. در این کشور، حجاب قانون است.

وب‌گاه گسترش

علم الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: بنده عرض می‌کنم که بی‌حجاب هم ضداسلام است و هم ضدقانون. بی‌حجابی هم دین شکنی است و هم قانون‌گریزی. در این کشور، حجاب قانون است. آقایان نیروی انتظامی و برادران مسئول فرودگاه و ترمینال بدانند که فرد بی‌حجاب خلاف قانون عمل می‌کند و شما که مسئول حفظ نظم حوزه خود هستید، باید قانون‌مدار باشید و به بی‌حجاب تذکر دهید.

خبرگزاری مهر

انجام 80هزار اقدام مرمتی در کتابخانه رضوی و اهدای 700 جلد کتاب توسط خانه کتاب و ادبیات ایران به کتابخانه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان ابوموسی از خبرهای کتاب در این هفته بودند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس از چهارم تا یازدهم فروردین ماه 1402مصادف با 2 تا نهم ماه مبارک رمضان، از ساعت 17 تا 22 در مرکز دائمی نمایشگاه های آستان قدس رضوی واقع در حرم مطهر رضوی دایر است.