یک‌شنبه 10 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان امور اجتماعی گفت: 220 هزار سازمان و تشکل مردم نهاد در کشور فعالیت دارند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه کاهش آسیب های اجتماعی در اولویت برنامه های دولت قرار دارد، گفت: در همین راستا آمار ثبت طلاق در 6 ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان 18 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مجلس دهم از سخنان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تغییر نام برخی از سیگارها انتقاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: در منطقه 2، 4، 19، 20، 22 معضل حاشیه‌نشینی داریم و در منطقه 5 نیز شاهد شیوع این آسیب اجتماعی هستیم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: در مقطع کنونی لازم و ضروری است نقشه راهی با کمک مناطق طراحی و ترسیم شود که در این زمینه اتاق مشترکی در مناطق تهران برای برخورد با معضلات مشترک تشکیل می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در تهران بزرگ برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

وزیر کشور گفت: یک حرکت مرموزانه در این مدت درباره اتباع افغانستانی شروع شده است که می خواهد ستیزشی بین جامعه ایرانی و مهاجران افغانستانی ایجاد کند. احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه پنجشنبه در شورای اداری شهرستان قیروکارزین، فراشبند و فیروزآباد با تبریک فرارسیدن هفته فراجا، اظهار کرد: باید نسبت به پیروزی های بزرگ مردم مظلوم فلسطین هم تبریک گفت. به گزارش ایلنا، وی افزود: وقتی به ابعاد این...

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - آسیب های اجتماعی یکی از مهمترین چالش های پیچیده و چند وجهی است که از مهمترین عوامل بازدارنده و چالش آفرین توسعه در تمامی ابعاد کشور از جمله مازندران شناخته می شود. افزایش نشاط و سلامت و مشارکت هدفمند در راستای مدیریت اصولی مسایل اجتماعی، ارایه آمارهای دقیق و نگاه جامع به این موضوع می تواند از موثرترین راهکارها برای مهار این معضل ها باشد.

خبرگزاری تسنیم

سومین اجلاسیه مجمع رؤسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز کلانشهرها با حضور رئیس شورای شهر تهران و شهردار تهران برگزار شد و در این جلسه بر کمبود مدرسه و مسجد در منطقه 22 تاکید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از اسامی برخی سیگارها گلایه کرد و گفت که نام آنان را درست خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی تاکید کرد: همکاری استانداری تهران با شهرداری اهمیت زیادی دارد. ما معتقدیم مردم از اختلاف، دوگانگی، چندگانگی و چند سخن گفتن در برخی مقاطع خسته هستند و معتقدند مسئولان باید تلاش کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور گفت: دولت همه مساعدت را برای موفقیت شهرداری ها به‌کار می‌بندد و تمام مسئولان دولتی در کمک به شهرداری ها برای به شهروندان موظف هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: 50 درصد مردم نیاز به مشاوره روانشناختی دارند و ضرورت دارد این خدمات تحت پوشش بیمه قرار بگیرد. مهرداد کاظم نژاد معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بروز اختلالات روانی در کشور 23 تا 30 درصد است و 10 تا 20 درصد افراد بیماری خفیف روانی دارند، با توجه به...