جمعه 8 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه 55 آنلاین

دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد در یزد طی یک اقدام انسان دوستانه جشن گلریزان برای یک زندانی که جرم غیر عمد انجام داده بود برگزار کردند در ادامه برای اطلاع از جزئیات جشن گلریزان توسط این دانش آموزان فداکار با ما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از طلب بیش از 10 هزار میلیارد تومانی ایران از فیفا و AFC خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سالانه هیات فوتبال استان زنجان گفت: 28 میلیون دلار از AFC و فیفا طلبکار است که بیش از 10 هزار میلیارد ریال می‌شود و به دلیل تحریم‌های ظالمانه نتوانسته‌ایم یک ریال آن را دریافت کنیم. با این وجود، تیم‌های ملی ایران در رده های سنی مختلف درحال آماده‌سازی و همچنین رقابت در مسابقات بین المللی هستند. اکنون برنامه‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بیش از 10 هزار میلیارد تومان از فیفا و AFC طلب داریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بهزیستی کشور ابراز امیدواری کرد با جریان سازی‌های مختلف هسته سخت آسیب‌های اجتماعی کودکان بدسرپرست و یا بی‌سرپرست رفع شود.

وب‌گاه گسترش

حدود دو ماه پیش بود که طرح ساخت خانه های 25 مترمربعی مطرح شد. برخی کارشناسان معتقدند خانه هایی با این متراژ فاقد استاندارد فضای خصوصی برای افراد است و نمی‌تواند رفاه کافی و لازم را برای مردم فراهم کند. برخی دیگر از این انتقادها نیز قائل به این است که به جای کاهش متراژ خانه تا این حد (زیر 50 مترمربع)، باید سیاست های درستی اتخاذ شود تا از آن طریق به بازار آشفته مسکن سر و سامانی داده و...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: همه مردم، سمن‌ها، نهادهای دولتی و دغدغه‌مندان برای ساخت ایرانی آباد و توسعه یافته وظیفه دارند و باید با یکدیگر مشارکت کنند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

به گفته مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران 53 درصد مردم تهران کم تحرک یا بی تحرک هستند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که، طلاق و اعتیاد در صدر آسیب های اجتماعی استان است، گفت: پژوهشکده مطالعات اجتماعی در مازندران راه اندازی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان امور اجتماعی گفت: 220 هزار سازمان و تشکل مردم نهاد در کشور فعالیت دارند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه کاهش آسیب های اجتماعی در اولویت برنامه های دولت قرار دارد، گفت: در همین راستا آمار ثبت طلاق در 6 ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان 18 درصد کاهش یافته است.