یک‌شنبه 10 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه مشرق نیوز

12 دستور و ماموریت مهم دولت سیزدهم برای استانداران در نشست هم اندیشی معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور با استانداران سراسر کشور تشریح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی با استانداران سراسر کشور به تشریح 12 دستور دولت سیزدهم برای استانداران پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی با استانداران سراسر کشور به تشریح و تبیین 12 دستور و ماموریت مهم دولت سیزدهم برای استانداران پرداخت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگل های شمال که در تعطیلات تابستانی با ترافیک «چادر» مسافران مواجه بوده با عوارض جدی تولید انبوه زباله روبه‌رو شد. دلیل اصلی آن را باید در سفر فقیرانه به طبیعت دانست که اقتصاد مردم محلی را نیز در معرض خطر قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شناسایی نقاط بی‌دفاع شهری از جمله برنامه‌های شهرداری برای تردد آسان شهروندان است و بر این اساس شناسایی بزرگراه آزادگان به عنوان یکی از نقاط آسیب‌زای تهران شروع شده است. شناسایی 93 نقطه ناامن برای شهروندان تهرانی | این بزرگراه یکی از نقاط آسیب زا شهر است شناسایی نقاط بی‌دفاع شهری از جمله برنامه‌های شهرداری برای تردد آسان شهروندان است و بر این اساس شناسایی بزرگراه آزادگان به عنوان یکی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح شناسایی و رفع نقاط بی‌دفاع شهری در سطح شهر تهران خبرداد.

وب‌گاه گسترش

وزیر کشور هشدار داد شهرداری‌هایی که تفکیک زباله از مبدا را اجرایی نکنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. احمد وحیدی در نشست بررسی مسایل استان چهارمحال و بختیاری این مطلب را مطرح کرد. وی افزود: تفکیک زباله از مبدا یک تکلیف قانونی است و همه تعهدات حوزه پسماند باید با جدیت پیگیری شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور گفت: هیات‌های اجرایی انتخابات با توجه به قانون جدید انتخابات و وظایف مهمی که برعهده آن گذاشته شده است، شکل گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قاسم پور گفت: مقرر شده نرخ شیوع مصرف مواد مخدر تا پایان برنامه هفتم 10 درصد کاهش یابد و میزان معتادان بهبودیافته 5 درصد افزایش پیدا کند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

مهری سادات موسوی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی طیف وسیعی از آسیب های اجتماعی را در بر می گیرد، افزود: از کودک آزاری تا انواع خشونت ها و افکار خودکشی در این حوزه قرار می گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمایلِ فزایندهِ کشورها برای پیوستن به بریکس، نشانه بسیار مهمی از علاقه آنها به سرعت بخشیدن به تولدِ یک جهانِ جدید، مبتنی بر چند جانبه‌گرایی عمیق و توجه به حوزه‌های اجتماعی است.