یک‌شنبه 10 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه اجازه نمی دهیم مردم با ظرفیتشان پای کار بیایند تا بتوانیم مسائل را حل کنیم، لذا با انبوهی از مشکلات مواجه می شویم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم برتون‌وودز در چارچوب جنگ سرد عمل کرد، بازه زمانی که روابط اقتصادی غرب با اتحاد جماهیر شوروی حداقل بود و بلوک شوروی جایگاه کوچکی در اقتصاد جهانی داشت. در نتیجه، رقابت ژئوپلیتیکی گسترش تجارت و سرمایه گذاری بلندمدت را از مسیر خود خارج نکرد. وضعیت امروز کاملا متفاوت است. امروز رقیب اصلی آمریکا، چین است؛ بازیگری که جایگاه برجسته ای در اقتصاد جهانی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید اسماعیل خطیب درباره اقدامات وزارت اطلاعات در زمان اغتشاشات اخیر نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

توصیف، تشریح و آسیب شناسی رویداد پیاده روی اربعین و ارائه راهکارهایی برای کاهش یا برطرف کردن این آسیب ها در سطوح مختلف.

وب‌گاه عصر ایران

من به هیچکس کاری ندارم، من فقط به چشمان پر از حسرت دخترانم کار دارم که آه مدرسه رفتن را می کشند، به التماسشان که حداقل خواهر کوچکترم برود، به این کار دارم که یک دختر بچه، دلش می خواهد درس بخواند، اما به خاطر پول، نمی تواند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - آسیب های اجتماعی یکی از مهمترین چالش های پیچیده و چند وجهی است که از مهمترین عوامل بازدارنده و چالش آفرین توسعه در تمامی ابعاد کشور از جمله مازندران شناخته می شود. افزایش نشاط و سلامت و مشارکت هدفمند در راستای مدیریت اصولی مسایل اجتماعی، ارایه آمارهای دقیق و نگاه جامع به این موضوع می تواند از موثرترین راهکارها برای مهار این معضل ها باشد.

وب‌گاه گسترش

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح ویژه ساماندهی معتادان متجاهر در اطراف بزرگراه آزادگان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - سازمان بهزیستی کشور که جامعه هدفی از اقشار مختلف مردم از افراد دارای معلولیت گرفته تا سالمندان، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب های اجتماعی و... را زیر چتر حمایتی دارد یکی از مجموعه های مورد توجه ویژه دولت مردمی سیزدهم برای خدمات دهی در طول 2 سال گذشته بوده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی هرمزگان با انتقاد از فاصله طبقاتی برخی قاچاقچیان سوخت در هرمزگان با مرزنشینان، از گردش مالی 140 میلیارد ریالی یک کودک 9 ساله خبر داد.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی هرمزگان با انتقاد از فاصله طبقاتی برخی قاچاقچیان سوخت در هرمزگان با مرزنشینان، از گردش مالی 140 میلیارد ریالی یک کودک 9 ساله خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان گفت: به دنبال الزامی کردن درس مهارت های زندگی برای دانشجویان ورودی کارشناسی در تمام رشته و دانشگاه ها هستیم.