جمعه 8 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

دادستان همدان در نشست قرارگاه استانی ساماندهی؛ دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز، افزود: وجود اتباع بیگانه به جهات مختلف از جمله؛ افزایش جرم و خشونت و آسیب های اجتماعی و حتی برای اقتصاد یک تهدید است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: ما خدمتگزار تمام بی خانمان‌ها و معتادین متجاهر هستیم و امروز با افتخار می‌گوییم در بهشت زهرا (س) بی خانمان و چادر خواب نداریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، پس از انتشار گزارش نخستین این مرکز در خصوص لایحه بودجه سال 1403 و مباحث مطرح شده در خصوص آن، گفت: لایحه بودجه سال 1403 به عنوان اولین بودجه پس از تغییر آیین‌نامه داخلی مجلس و اولین بودجه دوره برنامه هفتم توسعه، تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیست و هشتمین پایگاه خدمات اجتماعی شهرداری تهران در بهشت زهرا (س) افتتاح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: بیست و هشتمین پایگاه خدمات اجتماعی شهرداری تهران در بهشت زهرا (س) افتتاح شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان مشارکت‌های اجتماعی گفت: با افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی شهرداری در بهشت زهرا (س)، تعداد پایگاه‌های اجتماعی تهران به 28 عدد رسید.

وب‌گاه گسترش

وزیر آموزش و پرورش درباره مشکلات مالی وزارتخانه در تأمین نیازهای دانش‌آموزان مناطق روستایی و مدارس شبانه‌روزی اظهار داشت: من به عنوان وزیر آموزش و پرورش، با توجه به مشکلات مالی که با آن مواجه هستیم، ناراضی‌ترین عضو کابینه هستم. همواره باید بگویم که در اینجا برای انجام چه کاری از نظر مالی کمبود دارم و این باعث شرمساری من می‌شود. رضامراد صحرایی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده و اظهار...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش و پرورش شرمنده‌ترین وزیر کابینه است؛ از این حیث که دائما باید بنالد من در اینجا و برای انجام چه کاری از نظر مالی کم دارم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش از رقم بودجه این وزارتخانه انتقاد کرد و آن را از مهمترین هزینه های دولت برشمرد. وزیر آموزش و پرورش از رقم بودجه این وزارتخانه انتقاد کرد و آن را از مهمترین هزینه های دولت برشمرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات مالی این وزارتخانه در تامین نیازهای دانش آموزان مناطق روستایی و مدارس شبانه روزی گفت: وزیر آموزش و پرورش شرمنده ترین وزیر کابینه...

خبرگزاری ایرنا

کرج _ ایرنا _ رییس جمهور با اشاره به نقش مهم خیرات در گره گشایی از مسایل و مشکلات بشریت، گفت: وقف پشتوانه‌ای برای رفع گره‌های اقتصادی و آسیب های اجتماعی است.