جمعه 8 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت از طراحی کارگاه‌های مهارت افزایی برای دانشجویان علوم پزشکی در مواجهه با آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: آمارهایی که از خودکشی دستیاران در فضای مجازی مطرح می شود، ناقص و غیرمستند است و برخی نیز با قهرمان سازی به تسهیل این آسیب و سرایت آن کمک می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیران آموزش و پرورش و کشور به مناسبت سالروز تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش پیام مشترکی صادر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی تهران بزرگ دسترسی 10 دقیقه‌ای به مواد مخدر در تهران را تکذیب کرد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ دسترسی 10 دقیقه‌ای به مواد مخدر در تهران را تکذیب کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر دسترسی 5 تا 10 دقیقه به موادمخدر اظهار کرد: چنین چیزی اشتباه است و با طرح‌ها و کارهایی که پلیس در مناطق پر خطر گذشته...

وب‌گاه الف

با گذشت یکسال از انتصاب سردار احمدرضا رادان به عنوان فرمانده کل انتطامی کشور، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، گزارشی از اهم اقدامات انجام شده از سوی وی در این مدت را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک سال از حضور سردار رادان در فراجا گذشت و این در حالی است که طی یک سال گذشته بیش از 1800 باند سرقت منهدم و سطح منزلت اجتماعی پلیس افزایش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از بروز زمینه های شکل گیری برخی آسیب های اجتماعی منجر به قتل و خودکشی و پایین آمدن میانگین سنی ارتکاب جرم در استان ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

طی یک تفاهم با وزارت کشور، قرار است تعدادی از امامان و بانوان و کنشگران مسجدی شناسایی و آموزش ببینند. رویکرد کلی استفاده از نهاد دین در کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء، شبکه سازی و هویت بخشی به کنشگران این عرصه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش یک نهاد رسمی زیرمجموعه شهرداری پایتخت، «تهران» را به عنوان «ابرشهر افسرده ها» معرفی می‌کند. گزارش یک نهاد رسمی زیرمجموعه شهرداری پایتخت، «تهران» را به عنوان «ابرشهر افسرده ها» معرفی می‌کند. گزارش اخیر به گزارش عرشه آنلاین، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با عنوان «سرزندگی شهری در مناطق 22‌گانه شهر تهران؛ از ارزیابی تا مداخلات اصلاحی»، هشدار مهم «نارضایتی شهروندان از مدیریت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور دکتر رئیسی فرمودند: کسانی که دارای جایگاه‌ها و مسئولیت اجرایی هستند باید برای ترویج نماز الگوسازی کنند؛ این الگوسازی نیز باید با سلوک، عمل و روح نماز خود آنان صورت گیرد و عمل و کیفیت نماز آنها دیگران را به نماز دعوت کند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که آلودگی هوا و آلاینده های زیست‌محیطی در استان های صنعتی و معدنی همچون یزد در همه سال وجود دارد این بحث در اواخر پاییز و فصل زمستان به دلیل وارونگی هوا و... داغ می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش به افزایش نگران کننده آمار اعتیاد در میان دانش آموزان واکنش نشان داد. آموزش و پرورش به افزایش نگران کننده آمار اعتیاد در میان دانش آموزان واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش متعقد است که فضای مدارس، چه دولتی و چه غیردولتی فضای سالمی است و معضل اعتیاد در خارج از آن رخ می دهد که به همکاری با دستگاه های فرهنگی دیگر را می طلبد.