شنبه 7 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی از پرداخت 80 میلیارد تومان کمک بلاعوض از حساب 100 امام در این استان به متقاضیان در دو سال اخیر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ضمن اعلام جزئیات طرح 15 روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی توسط شهرداری، گفت: تهران به وضعیت مناسبی در حوزه آسیب های اجتماعی رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جزئیات طرح 15 روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی توسط شهرداری تهران را اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

از مجموعه کارهایی که در طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی دنبال می‌شود؛ بحث ساماندهی مشاغل و زباله‌گردها با معاونت خدمات شهری است. بحث متکدیان، معتادان متجاهر، کودکان کار و خیابان و ساماندهی بی‌خانمان‌ها هم با سازمان خدمات اجتماعی است که ذیل معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران باید کار را دنبال کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سال گذشته، بازرسی از آزمایشگاه‌های همکار تایید صلاحیت شده اداره کل با توجه به ماهیت آزمایشگاه همکار توسط کارشناسان تخصصی آزمایشگاه، کارشناسان اداره تایید صلاحیت و همچنین کارشناسان مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در مراحل مختلف به صورت جداگانه انجام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد وحیدی تصریح کردند: توجه ویژه به مسایل امنیت داخلی یکی از مهمترین وظایف و اولویت های کاری وزارت کشور در سال جاری خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از وارد شدن آسیب جدی به صنعت گردشگری استان به علت بی‌انگیزگی مسافران برای انتخاب مسیر بجنورد به جنگل گلستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجرت اتباع در سال‌های اخیر میزان پدیده «کودکان کار و خیابان» را افزایش داده چنانکه در فرعی‌ترین کوچه‌های شهر هستند و این مساله نگرانی‌های زیادی را برای آینده دارد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت که ورزشگاه‌های امام رضا (ع) و شهید کاظمی در اختیار استقلال و پرسپولیس است اما مالک آنها نیستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنچه این شبها تحت عنوان «از مامان بگو»، نزدیک با ماهیت ماه رمضان از شبکه دوم سیما در حال پخش است را باید مصداق دقیقی از یک فرمول آرامبخش و خوش انرژی دانست. برنامه ای که متناسب با فضای روحانی روزه داری بازتعریف شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران پس از بازدید از بوستان قیطریه توضیح داد: فضای ساخت مسجد از محدوده حصارکشی شده بسیار کمتر است و هیچ درختی در این بوستان قطع یا جابجا نخواهد شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که برای ساخت مسجد در بوستان قیطریه هیچ درختی قطع یا جابجا نخواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر دولت سال اول شناخت نداشت در سال آخر شناخت و اطلاعات کامل دارد و لذا می تواند با تغییر چینش بخشی از مسائل و ضعف ها را پوشش دهد.

وب‌گاه گسترش

یک عضو مجلس شورای اسلامی گفته است که باید حضور مردم در تولید کشور احساس شود.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: 145 هزار و 135 زوج که طی سال جاری درخواست طلاق خود را در سامانه تصمیم ثبت کرده بودند، مورد ارزیابی روانی و اجتماعی قرار گرفتند که نتیجه آن، 22.04 درصد سازش بین آنها بود.