جمعه 8 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهر تهران در خصوص ساماندهی کودکان کار، معتادین متجاهر، قرارگاه اجتماعی، کاسبان آسیب و.... توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای عالی جهاد سازندگی گفت: 40 مساله اولویت‌دار با مشارکت کارشناسان و صاحب نظران حوزه روستا و مناطق محروم برای رفع مشکلات روستاها و مناطق محروم در کشور تعیین شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آخرین برنامه سفر یک روزه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به گیلان، دیدار با جمعی از دانشگاهیان استان بود که شب گذشته با حضور استاندار، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان و هیات همراه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد. در این دیدار موضوعات مختلف آموزشی، بودجه ای، برنامه ریزی، کشاورزی، گردشگری، ارتباطات، آموزشی، اجتماعی،...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

کودکان کار افزایش چشمگیری پیدا کرده اند و آنطور که از شواهد مشخص است، عده بسیاری از این افراد تحت نظر نافیا فعالیت می کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از رضا غلامی، رییس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم در افتتاحیه همایش آموزش عالی و پیشرفت زنان که در پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی با این اندیشه مرکزی به پیروزی رسید و به پیش رفت که زن جنس درجه 2 نیست. زن، طفیلی مرد نیست. زن، فقط مادر و همسر نیست؛ زن، خدمتکار مرد نیست، زن ابزار...

وب‌گاه ورزش سه

دومین‌پایگاه قهرمانی کشتی در تهران با حضور رییس شورای شهر تهران افتتاح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معمولا خانواده ها به دلیل شناخت بیشتر به ازدواج فامیلی فرزندشان تمایل بیشتری دارند اما این نوع ازدواج ها مزایا و معایبی دارد که باید قبل از ازدواج بدانید. معمولا خانواده ها به دلیل شناخت بیشتر به ازدواج فامیلی فرزندشان تمایل بیشتری دارند اما این نوع ازدواج ها مزایا و معایبی دارد که باید قبل از ازدواج بدانید. به گزارش عرشه آنلاین، والدین همواره به فکر رفاه و تامین نیازهای فرزندشان در...

خبرگزاری تسنیم

اعضای هیأت انتخاب و اسامی هنرمندان عکاس راه‌یافته به نهمین جشنواره ملی «نماز ونیایش به‌روایت دوربین» اعلام شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

شهردار تهران گفت: از دو سال پیش تا امروز تجربه جدیدی در زمینه آسیب‌های اجتماعی شروع و قرارگاه آسیب‌های اجتماعی تشکیل شد و همه دستگاه‌ها در کنار هم قرار گرفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار تهران گفت: 5 موضوع اعتیاد به خصوص معتادان متجاهر، کودکان کار، تکدی‌گری، فساد اخلاقی و حاشیه‌نشینی به عنوان 5 اولویت قرارگاه اجتماعی اعلام شد.