سه‌شنبه 12 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حسینی همدانی، امام جمعه کرج گفت: همانطور که در دوران بنی امیه معادلات فرهنگی و سیاسی جامعه تغییر کرد، امروز نیز دنیای غرب به فضای شهوانی و حیوانی روی آورده است که باید با الگوبرداری از سیره و روش ائمه اطهار (ع) در مقابل این فرهنگ مبتذل غربی ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که، این استان در پشتیبانی از زائران اربعین حسینی در سطح ملی براساس آمارهای موحود پیشتاز است، گفت: این حماسه و آیین معنوی زنگار آسیب های اجتماعی را می زداید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت زنان ریاست جمهوری با ارائه آماری جنجالی درباره بی حجابی عنوان کرد: 46,6 درصد زنان بی حجاب مجرد و 42.8 درصد زنان متاهل، 8.7 درصد آنها مطلقه و همسر 1.9 درصد از زنان فوت شده است و همسر 69.6 درصد از زنان موافق با نوع پوشش و بی حجابی آنها بوده و 17.2 درصد از همسران نیز مخالف پوشش بوده اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان بر ضرورت مشخص کردن اولویت های پژوهشی و تحقیقاتی در مسائل و آسیب های اجتماعی و رویکرد علمی و پژوهشی در این زمینه تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر 19 ساله جوان برعکس سن کمش سختی های زیادی در زندگی کشیده بود و خود را به کلانتری رساند تا از منجلابی که در آن دست و پا می زد بیرون بیاید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 19 تهران گفت: تمام تخلفات ساختمانی و نابسامانی‌های برخی مشاغل مستقر در منطقه 19 متأسفانه در زمین‌های موقوفه رخ می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

محمدرضا فرجی تهرانی، نایب رئیس دوم اتاق اصناف تهران در رابطه با درگاه ملی مجوزها گفت: در رابطه با درگاه ملی مجوزها وعده‌های بسیاری داده شد. این در حالی است که اولویت اصلی اجرایی شدن این سامانه مربوط به صدور مجوزهایی در سازمان‌ها و نهادهای دولتی بود. به بیان دیگر، قرار نبود این سامانه در گام نخست به صدور پروانه کسب بپردازد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای به جهت رسالت مهمی که دارد از مهم‌ترین ارکان توسعه جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نشست شورای شهر تهران، رئیس این نهاد از امضای قرارداد پرداخت پیش پرداخت خرید واگن برای تامین نیازهای پایتخت خبر داد و سخنگوی شورا هم از مشاهداتش در خیابان انقلاب اسلامی و آسیب های اجتماعی مانند استعمال، خردی و فروش مواد مخدر و اموال سرقتی با عبارت «نابودستان» یاد کرد و خواستار شفاف‌سازی قرارگاه اجتماعی شهرداری در مورد اقداماتش شد.

وب‌گاه عصر ایران

رسیدن جمعیت زیرخط فقر کشور به مرز 28 میلیون نفر، سقوط اقتصادی برخی اقشار جامعه در یک دهه اخیر، رشد حاشیه نشینی، افزایش آمار اعتیاد، فساد، افزایش مهاجرت به شهرهای بزرگ، و... از جمله هشدارهایی است که اگر نسبت به ساماندهی و مقابله با آن در برنامه هفتم توسعه جدی نباشیم، بزودی در حوزه سلامت اجتماعی جامعه با بحران جدی روبرو می شویم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به روز مهارت در کشور گفت: درطرح کهاد، دوره های آموزشی تلفیقی یا هیبریدی مهارتی همزمان با آموزش های کلاسیک، برای دانشجویان در نظر گرفته می شود که متناسب با رشته تحصیلی و یا علاقمندی آنان ارائه می شود.