سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه، در محله هرندی با 24 هزار نفر جمعیت، روزانه هشت هزار معتاد تردد می‌کند، مدعی شد: در خیابان‌ها، کوچه‌ها، خانه‌های مخروبه و متروکه و زمین‌های بی‌دفاع و رهاشده این محله، معتادان به راحتی و پرتعداد در حال استعمال مواد مخدر هستند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: در گزارش‌های عملکرد دولت‌های گذشته باید درباره وضعیت آسیب‌های اجتماعی با توجه به اهمیت آنها نیز توضیحاتی داده شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل فرهنگی تربیتی سازمان زندان‌ها در آیین آغاز همکاری مشترک رادیو فرهنگ و زندان که در ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد گفت: فعالیت‌های سازمان زندان ها متمرکز بر امور اصلاحی و تربیتی است تا مددجویان تحت آموزش های بازتوانی اجتماعی و توانمندسازی قرار گیرند.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، نگاه جزیره ای به موضوع مدیریت آسیب های اجتماعی را محکوم به شکست دانست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ورود بسیج به عرصه فضای مجازی گفت: بسیج با تشکیل 982 گردان سایبری شهرستانی و 2 هزار 500 هزار گردان حوزه محور، نیروهای بسیجی و ولایت مدار در این قالب مشغول فعالیت و روشنگری هستند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از راه‌اندازی 2500 گردان سایبری حوزه‌محور و 982 گردان سایبری شهرستانی در بسیج خبر داد.

خبرگزاری دانا

مصطفی گرجی با اشاره به اینکه 68 کتابخانه مخزن دار و 370 کتابخانه باز در کانون های مساجد استان وجود دارد، گفت: کتابخانه های باز و مخزن دار کانون های مساجد، فرصتی برای ترویج کتابخوانی در دل محلات و رساندن تولید محتوا به ذهن مخاطب است.

خبرگزاری ایسنا

عضو شورای اسلامی شهر تهران از شهردار تهران خواست در زمینه ساماندهی آسیب های اجتماعی در تهران سریعتر اقدامات عملی را آغاز و گزارش آن را به شورای شهر ارائه کند.

خبرگزاری دانا

صادق اسپیدکار گفت: روستاهای مهاجر فرست استان به منظور بررسی عوامل مهاجرت روستاییان به بافت های ناکارآمد شهری همچنین اتخاذ راهکارها برای بهبود وضعیت زیستی در روستاهای مهاجر فرست استان شناسایی خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان و شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گفت: نبود فرهنگ مطالبه گری و پاسخگویی و پاسخگو نبودن مسوولان این استان، مردم را رنج می‌دهد.

خبرگزاری دانا

تغییر سبک زندگی، ارمغان شبکه‌های اجتماعی است و سیر تا پیاز زندگی‌ها در قاب فضای مجازی به نمایش گذاشته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

آسیب‌های اجتماعی همچون زخمی بر پیکره نظام اجتماعی کشور نشسته و علی‌رغم هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور کاهش بار آسیب‌های اجتماعی، هنوز این مهم، به شکل محسوس و قابل لمسی اتفاق نیفتاده و شاهد رشد و تغییر ماهیت آسیب‌ها به ویژه در قشر جوان هستیم. در این میان پیشگیری و کنترل رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی در جمعیت دانش‌آموزی که وزارت آموزش و پرورش متولی آن است، از اهمیت بیشتری...

خبرگزاری ایسنا

با حکم شهردار تهران، شهرداران مناطق 19 و 21 منصوب شدند.