سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور خدمت در مجتمع خیریه کهریزک را جلوه زیبای مشارکت های مردمی دانست و گفت: اینگونه فعالیت های خیریه، بسیاری از آسیب های اجتماعی را کنترل می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس جمهور در بازدید از مرکز نگهداری معتادان متجاهر در شهرستان ری با اشاره به اینکه زیبنده تهران و ری نیست که افراد شب‌ها در آنجا سرپناه نداشته باشند از استاندار تهران و مسئولین شهرری خواست نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس جمهور بر باز اجتماعی کردن مددجویان مراکز بازپروری تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس‌جمهوری با بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی سروش در حاشیه شهرستان ری بر بازاجتماعی کردن این مددجویان تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور صبح امروز از مرکز نگهداری و درمان بازپروری سروش در شهرری و آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کرد.

خبرگزاری دانا

کاهش چشمگیر نسبت ازدواج به طلاق در 40 سال گذشته از اوضاع وخیمی حکایت دارد که نتیجه آن افت چشم‌گیر جمعیت کشور است. برای بررسی عوامل و آسیب ها و همچنین ایرادات ساختاری موثر در این زمینه با سرهنگ جواد درستکار مشاور و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت و گو کردیم

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران در حاشیه بازدید از منطقه 16 از ساماندهی باراندازهای موجود در این منطقه خبر داد.

خبرگزاری مهر

نشست «بررسی آسیب‌های فرهنگ سلبریتی از منظر تفکر انتقادی» 22 آبان با حضور حسین اسدی و قاسم ابراهیمی‌پور برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

ابوالفضل باقری از ارائه یک هزار و 826 عنوان فعالیت انجام شده در نیمه نخست سال 1400 با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان اسفراین خبر داد.

خبرگزاری دانا

یک کارشناس مذهبی با بیان اینکه نماز مجوزی برای عبور از پل صراط است، گفت: در وضعیت فعلی که دشمن فرهنگ و خانواده را نشانه گرفته، برپایی نماز به ویژه حضور در نمازهای جماعت مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی باشد که در صدد ضربه زدن به اسلام ناب محمدی هستند.

خبرگزاری دانا

اکرمی گفت: خروجی فعالیت های اجتماعی باید تحقق سلامت مردم در همه ابعاد باشد و محور آن باید اصلاح سبک زندگی مردم باشد.

خبرگزاری دانا

نمایندگان مجلس کلیات طرح تعیین مجازات برای قماربازی یا شرط‌بندی مجازی را تصویب کردند.

خبرگزاری دانا

این روز ها که روز به روز تکنولوژی در حال پیشرفت است و در ثانیه مطالب بسیاری در فضای مجازی منتشر می شود داشتن سواد رسانه ای لازمه در امان ماندن از آسیب ها، هجمه ها و تهدید های مجازی دشمن است.

خبرگزاری دانا

آموزش مجازی با تمام کاستی‌ها و مزایا وارد دومین سال شد اما دیگر هیجان رویهای آغازین را نداردچرا که اغلب با مادران و دانش آموزانی خسته، کلافه و بی انگیزه در مقاطع تحصیلی مختلف مواجه هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهدی مسکنی با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سمت معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی منصوب شد.