سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "مهدی مسکنی" به عنوان معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) روز سه‌شنبه در راستای اجرای طرح «حرکت مثبت» بنیاد 15 خرداد این ستاد مبنی بر تهیه ویلچر برای معلولان جسمی و حرکتی خانواده‌های محروم و کم برخوردار؛ 80 دستگاه ویلچر را به معلولان جسمی و حرکتی زیر 14 سال استان کرمانشاه اهدا کرد.

خبرگزاری دانا

سعید ساجدی با بیان اینکه البرز استانی مهاجرپذیر و دارای 4 زندان است، بیان کرد: امروز شاهد افزایش کارتون خوابی در حاشیه و مرکز شهر هستیم که باید توسط مسئولین شهرداری مدیریت و به گرم‌خانه‌ها منتقل شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هفت درصد خانوارها در ایران را تک سرپرست عنوان کرد و گفت: آمار طلاق در کشور بی‌شباهت به کشورهای اروپایی نیست تا جایی که نرخ طلاق در ایران 2.2 در هزار نفر جمعیت است.

خبرگزاری مهر

بجنورد - باشگاه های ورزشی برخی از شهرستان های خراسان شمالی بار دیگر به علت کرونا تعطیل شدند و این در حالی است که علاوه بر ورشکستگی باشگاه داران، آسیب های اجتماعی فراوانی نیز ایجاد می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حجت الاسلام رضا غلامی پژوهشگر مطالعات سیاسی و فعال فرهنگی پیشنهاد داد برای بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگ کشور یک ستاد بازسازی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور وزیر ورزش و جوانان تشکیل و قرار شد کمیته‌ای متشکل از اعضای این کمیسیون و معاون امور جوانان این وزارتخانه جهت رفع موانع اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان تشکیل شود.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت که بیش از 7.5 میلیارد تومان از محل بودجه شهرستان، اعتبار در اختیار نمایندگان مجلس و اعتبارات وزارتخانه به فصل فرهنگ و هنر این شهرستان اختصاص یافته است.

خبرگزاری دانا

وزیرکشور با بیان این که دولت به فکر وابستگی به دشمن نیست، گفت: توطئه دشمان نظام در زمینه بنزین به سرعت خنثی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیشترین تماس خط 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی در زمینه خشونت خانوادگی است، گفت: خشونت‌های خانوادگی بسته ای از حوزه همسر آزاری و کودک آزاری را شامل می‌شود که در این وضعیت، استانی از استانی دیگر متفاوت است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم عمیقا بر این باور است که نباید به دشمنان انقلاب چشم و امیدی داشت و از طرفی از عمق جان به خدمت رسانی به مردم ایمان دارد.

خبرگزاری دانا

دبیر پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نظر دارد با حمایت از هنرمندان و نشان دادن ظرفیت های زیرساختی و هنری استان این جشنواره را به بهترین شکل برگزار کند.

خبرگزاری دانا

استانداری تهران در تلاش است تا باعث ساماندهی متکدیان، معتادان و کودکان تهران در شش ماه آینده شود و برای تحقق بخشی این کار، خواستار همکاری همه دستگاه ها شد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه فتح در سفر یک‌روزه خود به شهرستان لنده دردیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: آنچه امروز برای این استان به خصوص شهرستان لنده لازم و ضرورت است تغییر فرهنگ کار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیشترین تماس خط 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی در زمینه خشونت خانوادگی است، گفت: خشونت‌های خانوادگی بسته ای از حوزه همسر آزاری و کودک آزاری را شامل می‌شود که در این وضعیت، استانی از استانی دیگر متفاوت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به تاثیر هنر برای کاهش اضطراب و استرس گفت: نقش هنر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بی‌بدیل است.